نمایشگاه توانمندی های روستایی اردکان در تهران

معاون فرماندار اردکان از برگزاری نمایشگاه توانمندی های روستایی این شهرستان در تهران خبر داد و گفت : نمایشگاه توانمندی های روستایی زمینه‎ و بسترمناسبی برای معرفی و شناساندن این شهرستان فراهم می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از ایرنا ، مصطفی پوردهقان در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی نمایشگاه توانمندی های روستایی اردکان افزود : این نمایشگاه همزمان با روز روستا از ۱۴ مهرماه در تهران گشایش می یابد و غرفه ها به دو دسته خصوصی و دولتی تقسیم می شود.
این مسوول اظهار کرد : با توجه به ظرفیت و امکانات شهرستان اردکان محصولات قابل ارائه از تنوع بالایی برخوردار است که انجام شایسته این امر همت تمام مسوولان دست اندرکار را می طلبد.
وی بابیان اینکه نمایشگاه ها محل شناسایی و شناساندن ظرفیت و توانمندی هر منطقه و شهرستان محسوب می شود ، خاطرنشان کرد : در چنین فضاهایی، آشنایی با فرهنگ ها و آداب و رسوم مناطق مختلف صورت می گیرد.
معاون فرماندار اردکان ادامه داد : تبلیغات از موضوع های مهم در راستای شناسایی و معرفی ظرفیت ها و استعدادها بشمار می رود و دستگاه های فرهنگی در این ارتباط تلاش بیشتری انجام دهند و انتظار داریم تمامی ادارات شهرستان هماهنگی و همکاری خوبی داشته باشند تا بتوانیم توانمدیهای روستاها را در خور نام شهرستان اردکان معرفی کنیم.
این مسوول اضافه کرد : فروش محصولات روستایی و معرفی توانمندیهای شهرستان، معرفی آداب و رسوم روستایی ، پخت غذاهای محلی و گیاهان دارویی بخشی از برنامه های جنبی این نمایشگاه است.
اردکان دارای سه بخش و ۹۹ روستای دارای سکنه است و ۲۳ دهیاری آن در روستا ها بصورت توانمند در نمایشگاه شرکت خواهند کرد .

بخش نظردهی بسته شده است..