۳۶۸ روستا در یزد آمادگی برگزاری انتخابات‌

no-thumbs

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری یزد با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه مشارکت همه جانبه در انتخابات، گفت: ۳۶۸ روستا در یزد آمادگی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز هادی مقیمی در نشست کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان یزد با بیان اینکه اصل حضور در انتخابات جامعه اسلامی ضروری است، اظهار داشت: تحقق حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در مناسبت‌های ملی و مذهبی مستلزم ایجاد زمینه‌های لازم است.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری یزد با اشاره به اهمیت احساس مسئولیت تمام نهادها و دستگاه‌های مختلف استان در مورد برگزاری انتخابات گفت: بخشی از حضور مردم در مناسبت‌های ملی و مذهبی به عهده دولت‌ و بخشی هم مستلزم فعالیت مستمر و سازماندهی شده کمیته اطلاع‌رسانی است.

مقیمی با اشاره به ضرورت توجه به ظرفیت‌های انسانی روستاییان در انتخابات افزود: در استان یزد ۳۶۸ روستا وجود دارد،‌که همزمان با مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها آمادگی ارائه خدمات مختلف در مناسبت‌های ملی و مذهبی را دارند.

وی همبستگی، وحدت کلمه و مشارکت همه جانبه اقشار مختلف جامعه را در جامعه اسلامی ضروری دانست و بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم در مناسبت‌های مختلف، ‌زمینه تقویت هر چه بیشتر نظام را در جوامع بین‌المللی را فراهم می‌کند.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..