پیام تسلیت دانشگاه آزاد اسلامی یزد به مهندس بیطرف

no-thumbs

دکتر محمدرضا اسلامی رئیس واحد یزد و دبیر هیات امنا و دکتر محمد حسین جعفری رئیس دبیرخانه هیات امنا یزد به مناسبت درگذشت مرحوم دکتر کاظم متولی پیامی تسلیتی ، صادر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزدر این پیام تسلیت که خطاب به مهندس بیطرف عضو هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد صادر شده بود عنوان شد:

برادر ارجمند و پرتلاش جناب آقای مهندس بیطرف عضو محترم هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد

خبر درگذشت اندیشمند فرهیخته و استاد وارسته دیارمان مرحوم دکتر کاظم متولی که عمر پر برکت خود را با خلوص نیت و تلاش مضاعف در سنگر علم و مردم داری سپری نمود ، قلوب جامعه دانشگاهی و مردم دانش دوست و دانش پرور یزد را جریحه دار کرد.

هر چند رحلت انسانهای پاک سرشت و فرهیخته ای چون این عزیز سفر کرده بر ایشان موهبتی عظیم است، چرا که به فرموده رسول اکرم (ص)، «حیاتی خیر لکم و مماتی خیر لکم»؛ لکن تحمل این فراق بر بازماندگانش اندوهی بس سترگ است.

در ادامه این پیام عنوان شد: مجموعه هیات امنا و دانشگاه های آزاد اسلامی استان یزد بر خود ضروری دانست ضمن عرض تسلیت برای حضرتعالی و دیگر بازماندگان ، از درگاه حضرتش علو درجات و کمال غفران را برای آن عزیز سفرکرده مسئلت و اجر جزیل را برای صابران در این سوگ بشارت دهد .

بخش نظردهی بسته شده است..