امام جمعه یزد:قرآن سدی در مقابل تهدید نرم دشمن

no-thumbs

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت : آموزه های دینی و گسترش مفاهیم قرآنی در میان جوانان از بهترین راه ها برای مقابله با تهدید نرم دشمنان است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز آیت الله محمدرضا ناصری  در جمع فعالان قرآنی استان یزد افزود : از مهمترین فعالیت های فرهنگی اثر بخش در جامعه توجه به کلام الهی است .

وی ادامه داد : برای واکسینه کردن نسل جوان در برابر توطئه های فرهنگی دشمنان باید مسائل دینی و قرآنی بیش از گذشته در بین جوانان گسترش یابد .
امام جمعه یزد خاطر نشان کرد : بدون شک فعالیت های دقیق و گسترده قرآنی و معارف دینی سدی است که جوانان ما را در برابر توطئه های فرهنگی کفر جهانی مصون نگه می دارد .
ناصری اظهار داشت : به برکت انقلاب مقدس جمهوری اسلامی فعالیت های خوبی در سطح کشور و یزد در حوزه قرآن و معارف اسلامی انجام گرفته و باید بیشتر شود .
وی تصریح کرد : دنیای استکباری بوسیله فضای مجازی سعی دارد کودکان و نوجوانان ما را به سمت خود جذب کند و لذا باید خیلی هوشیار بود .
نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد : همه مردم و مسوولان در خصوص گسترش برنامه های قرآنی وظیفه دارند و همکاری در این بخش بسیار مهم و اثر بخش است .
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..