۴طرح تولیدی مشارکت مردمی در روستاهای یزد

no-thumbs

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری یزد ، از آغاز عملیات اجرایی چهار واحد تولیدی مشارکت مردمی در روستاهای این استان خبر داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزهادی مقیمی در بازدید از روستاهای بخش مرکزی مهریز گفت : عملیات اجرایی این پروژه ها بصورت همزمان در سطح کشور و با دستور معاون اول رییس جمهوری صورت می گیرد.

وی بدون اشاره به نام طرح ها ادامه داد : از این تعداد سه طرح در روستاهای بخش مرکزی شهرستان مهریز و یک طرح نیز در شهرستان تفت قرار دارد .
این مسوول خواستار پیگیری بخشداران بخش مرکزی مناطق برای سرعت بخشیدن به برنامه ها در اجرای طرح مشارکت مردمی در راه اندازی واحدهای تولیدی مستقر در روستاها شد .
مقیمی با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری در باب اهمیت توسعه روستاهای کشور تصریح کرد : دولت تدبیر و امید با اجرای این طرح فرصت مناسبی برای توسعه روستاها فراهم نموده تا گام هایی ارزشمند در این زمینه برداشته شود.
وی در این بازدید از فرماندار مهریز به سبب هماهنگی ، رایزنی و بسترسازی مناسب برای اجرایی شدن این طرح در روستاهای این شهرستان قدردانی کرد .
در طرح مذکور دولت با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به مردم روستاها در راه اندازی واحدهای تولیدی مستقر در روستا مشارکت می کند.

منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..