اطلاع رسانی پیامکی به دانشجویان جدیدالورود یزد

no-thumbs

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی یزد خبر داد: انجام مراحل ثبت نام در دانشگاه آزاد اسلامی یزد به صورت اینترنتی میسر شده و در دو نوبت نیز از طریق پیامک این مراحل به اطلاع پذیرفته شدگان جدیدالورود رسانده شده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز دکتر محمدرضا احمدزاده در این باره به خبرنگار یزدی نیوز گفت: به منظور صرفه‌جویی در وقت دانشجویان و کم شدن زمان انتظار ثبت نام آنها، در دو نوبت به داوطلبان پیام ارسال کرده‌ و مراحل ثبت نام و زمان بندی حضور این عزیزان را در دانشگاه آزاد اسلامی یزد توضیح داده‌ایم. علاوه بر اینکه امسال دانشجویان برای سهولت مراحل ثبت نام خود با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد اسلامی یزد و پیش ثبت نام اینترنتی را انجام داده و با اخذ پرینت و با مراجعه به دانشگاه روند انتظار کوتاه تری را سپری خواهند کرد.

وی با توجه به تغیر فضای اطلاع رسانی در دانشگاه اظهار کرد: تابلوهای راهنما دانشجویان را به محل ستاد ثبت نام در دانشگاه آزاد اسلامی یزد واقع در طبقه اول ساختمان مرحوم دکتر سلطانی راهنمایی خواهد کرد.

احمدزاده از چاپ و توزیع نشریه ویژه دانشجویان جدیدالورود نیز خبر داد و گفت : این نشریه مطابق با خبرنامه الگویی ارسالی از سوی روابط عمومی سازمان در قطع A3 شامل پیام تبریک دکتر میرزاده ریاست دانشگاه و دکتر اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد و اطلاعات مورد نیاز دانشجویان و نقشه دانشگاه است.

با همت روابط عمومی و همکاری حوزه های مختلف دانشگاه اعم از دانشجویی، آموزش و حوزه اداری و مالی سوالات متداول دانشجویان مطرح و به آن پاسخ داده شده و بر روی سایت دانشگاه قرار گرفته است .

بخش نظردهی بسته شده است..