اولین نمایشگاه گروهی مجسمه سازی معاصر یزد

no-thumbs

با مشارکت جمعی از هنرمندان مجسمه ساز یزدی اولین نمایشگاه گروهی مجسمه سازی معاصر یزد برپا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزاولین نمایشگاه گروهی مجسمه سازی معاصر یزد با مشارکت جمعی از هنرمندان مجسمه ساز یزدی در محل گالری هنرهای معاصر برپا شد.

 

به گزارش تابناک یزد،این نمایشگاه که به معرفی آثار و خلاقیت های جمعی از هنرمندان مجسمه ساز استان یزد می پردازد از ۲۱ الی ۲۶ شهریورماه برای بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.

در اولین نمایشگاه گروهی مجسمه سازی معاصر یزد ۲۱ اثر از ۱۵ هنرمند فارغ التحصیل این رشته و هنرمندانی که به صورت تجربی کار مجسمه سازی انجام می دهند در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است وآتنا اقبالی، عیسی امیری جولاندیم، محمد بهابادی، سرمد بختیاری، فائزه پورکمالی، محمدرضا پورکمالی، مهرشاد خسروی یکتا، امیر زارع، میلاد شریفی راد، آرزو علیزاده، محمدرضا غنیمت، حمید قوی پنجه، حسین کهفی، نسرین ملک ثابت و محمد مظفری از جمله هنرمندانی هستند که در این نمایشگاه گروهی به ارائه آثار خود اقدام کرده اند.

همچنین در این نمایشگاه مجسمه هایی از جنس های فایر گلاس، ترکیب مواد، برنز، میکس مدیا و غیره به نمایش گذاشته شده است. کیوریتور این نمایشگاه بر عهده حسین کهفی می باشد.

یادآور می شود گالری هنرهای معاصر یزد در صفاییه، خیابان تیمسارفلاحی، خیابان عدالت، عدالت ۵، پلاک ۵۷ واقع می باشد و علاقمندان می توانند از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۱:۳۰ هر روز از این نمایشگاه دیدن نمایندگزارش از علی صالحی .

بخش نظردهی بسته شده است..