۱۵۰۰ پایگاه جشن عاطفه ها در یزد

no-thumbs

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام (ره) یزد ، از برپایی یکهزار و 500 پایگاه جمع آوری هدایای مردمی در روز جشن عاطفه ها در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز سید جلال حسینی با بیان اینکه این جشن در سالجاری طی دو مرحله برگزار می شود افزود : پایگاههای این نهاد در روزهای ۲۶ و ۲۷ شهریورماه در سطح استان و میعادگاه نماز جمعه و همچنین هشتم مهرماه در سطح مدارس برپا می شود.
وی با بیان اینکه جشن ملی و معنوی عاطفه ها با همکاری صدا و سیما، آموزش و پرورش ، مراکز نیکوکاری و بسیج مستضعفین در سراسر استان یزد برگزار خواهد شد، اظهار کرد : سامانه ارتباطی ۱۸۱۱ اماده دریافت نقطه نظرها، پیشنهادها و انتقادها همشهریان عزیز و شماره حساب ۱۸۱۱ نزد بانک ملی شعبه کمیته امداد امام خمینی (ره) اماده دریافت کمک های نقدی مردم شریف استان است.
حسینی ادامه داد : جشن یاد شده با هدف رسیدگی به امور محرومین، ترویج و اشاعه فرهنگ انفاق و احسان در بین نونهالان، کودکان، نوجوانان و جوانان جامعه اسلامی برپا می شود.
معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام(ره) یزد شعار جشن عاطفه های امسال را مهر در انتظار همدلی اعلام و خاطرنشان کرد : در سال گذشته در جشن مورد اشاره ۲۲ میلیارد ریال جمع اوری شد.
هم اکنون ۴۰ هزار نفر از جمعیت استان در قالب ۲۵ هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که از این تعداد چهار هزار و ۵۰۰ دانش اموز نیازمند می باشند.

منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..