در گفت‌وگو با یزدی نیوز

به تمام پذیرفته‌شدگان غیربومی یزد خوابگاه تعلق می‌گیرد

no-thumbs

مدیر دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: با بهسازی و ترمیم فضاهای فیزیکی خوابگاه‌های موجود دانشگاه، این ظرفیت وجود دارد تا به تمام پذیرفته شدگان غیربومی این دانشگاه خوابگاه تعلق گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز سید علی میرخلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار یزدی نیوز از پذیرش همه دانشجویان غیربومی در خوابگاه‌های موجود این دانشگاه خبر داد و افزود: با بهسازی و ترمیم فضاهای فیزیکی موجود و تغیر کاربری بعضی از مکان‌های دانشگاه اکنون با افتخار می‌گوییم تمامی دانشجویان غیر بومی دانشگاه ازاد اسلامی یزد در صورت تمایل می‌توانند از امکانات خوابگاهی این دانشگاه چه به صورت دائم و چه به صورت موقت با هزینه مناسب استفاده کنند.

میرخلیلی محل خوابگاه خواهران را در دانشگاه آزاد اسلامی یزد و محل خوابگاه برادران را خارج از دانشگاه درخوابگاه یزدیان ذکر کرد و گفت: دانشجویان جدیدالورود باید نکاتی را در نظر بگیرند؛ در بخش نظام وظیفه برادران فقط می‌توانند یک مرتبه از معافیت تحصیلی در یک مقطع استفاده کنند و انصراف از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی را با دقت در نظر بگیرند.

وی یادآور شد:‌در مورد نقل و انتقالات دانشجویی، دانشجو در ترم اول مجاز به استفاده از مزایای نقل و انتقالات نیست و زمان این مهم در اواسط ترم اول به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.

این مسئول از فعالیت مرکز مشاوره همای رحمت دانشگاه برای انجام هر گونه مشاوره تحصیلی ، شغلی ، خانوادگی و … خبر داد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..