دیدارفرماندار بافق با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت

no-thumbs

فرماندار بافق بادکترکرباسیان رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و مهندس جعفری رئیس تهیه وتولید موادمعدنی و صنعتی کشور دیدار و پیرامون صنایع جوار معدنی شهرستان بافق گفتگو کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز فرماندار بافق در این خصوص گفت:در این دیدار مباحثی از جمله تامین خوراک صنایع جوار معدنی شهرستان بافق ، جاده آنومالی شمالی به چاه گز و چادرملو و قول دکتر کرباسیان در خصوص مساعدت به بخش بهداشت و درمان شهرستان که در سفر اخیر وی که درفروردین ماه به بافق داده شده بود توسط فرماندار بافق مطرح شد.

سید مهدی طلایی مقدم افزود:در ادامه این جلسه دکتر کرباسیان با برشمردن شرایط مساعد بافق در جهت شکوفایی و سرمایه گذاری و حرکت دولت تدبیر و امید در خصوص فرآوری مواد معدنی بویژه سنگ آهن ، در خصوص تامین خوراک صنایع جوار معدنی شهرستان قول مساعدت و همکاری داد.

وی ادامه داد: در زمینه جاده معدن سنگ آهن آنومالی شمالی به معدن چاه گز و چادرملو که می تواند علاوه بر ایجاد راه دسترسی به معادن مذکور، برای شهروندان شهرستان های بافق و بهاباد نیز مفید واقع شود با مذاکراتی که با مهندس جعفری رییس تهیه و تولید مواد معدنی ایران صورت گرفت پیرامون این موضوع نیز برنامه ریزی شد.

طلایی مقدم در پایان عنوان کرد: همچنین در این نشست در خصوص استقرار فولاد اسفنجی و برگزاری مناقصه انجام شده بحث و تبادل نظر شد.

بخش نظردهی بسته شده است..