روایت فرزند شهید تازه شناسایی‌شده یزدی

no-thumbs

فرزند ‌شهید تازه شناسایی شده «محمدحسین مختاری حسن‌آبادی» از دلتنگی‌هایش برای پدر می‌گوید که در ۳۳ سال گذشته، همواره به‌دنبال دیدن پدر بوده و بلاخره ۱۹ شهریورماه چشم‌انتظاری‌اش پایان یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز احمد مختاری با اشاره به احساسی که در زمان مفقود بودن پدر بزرگوارشان "شهید محمد حسین مختاری حسن‌آبادی" داشت، اظهار داشت: در ۳۳ سال گذشته که پدر مفقود بود شرایط روحی و عاطفی سختی داشتم، انسان هر چقدر هم بزرگ شود یک فرزند است، اگر ۱۰۰ ساله هم بشوم یک فرزند هستم، هر موقع که یک فیلم شهید را تماشا می‌کردم، یا پدری را می‌دیدم که فرزند خود را در آغوش می‌گیرد و دست نوازش بر سر او می‌کشد، احساس خاصی پیدا می‌کردم، آن شرایط سخت بود و به راحتی نگذشت.

وی افزود: ۲ روز قبل از اینکه خانواده متوجه شوند که پدرم شناسایی شده من مطلع شده بودم، برای اینکه خانواده را آماده کنم، زمانی که فهمیدم پدرم شناسایی شده شوکه شده بودم، هیچ احساسی نداشتم، نه خوشحال و نه غمگین بودم، گریه کردم ولی نمی‌توانستم احساسی داشته باشم.

فرزند شهید تازه شناسایی شده «محمدحسین مختاری حسن آبادی» ادامه داد: زمانی که خبر شناسایی پدر را شنیدم بسیار دلتنگ شدم، ذهنم خالی شد و بیش‌تر از قبل جای خالی پدرم را احساس کردم.

مختاری در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: امروز پشتیبانی از ولایت فقیه بر همه واجب است، ملت ایران به‌ویژه ما خانواده شهدا فرزندانمان را هم به دفاع از دین و میهن تشویق می‌کنیم، اکنون هم اگر لازم باشد جوانان ما سر خود را فدای اسلام و کشور و مقام معظم رهبری می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت ادامه راه شهیدان ادامه داد: آنچه که شهیدان به‌خاطر آن جانشان را فدا کردند، حفظ ارزش‎های اسلامی بود، بنابراین باید به این نکته توجه کنیم که ما باید ادامه‌دهنده راه شهیدان باشیم.

به گزارش تسنیم، شهید "محمد حسین  مختاری حسن‌آبادی" از روحانیان اهل یزد بود که در عملیات رمضان مفقود و در سال ۱۳۸۴ در قطعه اصحاب شهدا بهشت الزهرا اراک دفن شد که سرانجام ۱۹ شهریور ماه امسال بعد از ۳۳ سال دوری، چشم‌انتظاری این خانواده پایان یافت.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..