برگزاری سومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مفتولی

no-thumbs

سومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مفتولی، سیم و کابل، اتصالات و ماشین‌آلات وابسته در آذرماه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز فعالان داخلی و خارجی صنایع مفتولی ۱۵ تا ۱۸ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گردهم می‌آیند تا آخرین دستاوردها و محصولات خود را به نمایش بگذارند.

در سومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مفتولی انواع گروه‌های کالایی از جمله انواع سیم و کابل برق و مخابرات، ماشین‌آلات تولید سیم و کابل، موادخام اولیه، ابزارهای تولید و مواد عایق و روکش ارائه می‌شوند.

تجهیزات اندازه‌گیری و آزمون، تجهیزات کنترل کیفیت، مواد و ملزومات جانبی، بسته‌بندی محصول، انواع مفتول، محصولات و فرآورده‌های جانبی مفتول‌ها و پروفیل‌ها و محصولات جانبی دیگر کالاهایی هستند که در نمایشگاه عرضه می‌شوند. همچنین انجمن‌ها و نشریات مرتبط با صنایع مفتولی نیز در نمایشگاه حضور می‌یابند.

مجری این رویداد شرکت متحدان توسعه همایش‌ها و نمایشگاه‌های آریااست و سازمان توسعه تجارت ایران حمایت از آن را بر عهده دارد.

دوره پیشین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مفتولی، سیم و کابل، اتصالات و ماشین‌آلات وابسته، آذرماه پارسال با حضور ۱۱۵ شرکت داخلی از استان‌های تهران، اصفهان، قم، البرز، فارس، آذربایجان‌شرقی، یزد و شرکت‌هایی از کشورهای هند، چین و آلمان برگزار شد.

منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..