حبیب الله بیطرف استاندار اسبق یزد عزادار شد

no-thumbs

مهندس حبیب الله بیطرف استاندار اسبق یزد در پی فوت دایی خود، استاد کاظم متولی عزادار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز

کاظم متولی از اساتید علوم ارتباطات کشورمان روز گذشته در ۷۷ سالگی دار فانی را وداع گفت و بنابر آنچه اعلام شده مراسم تشییع وی روز دوشنبه ۲۳ شهریور ۹۴ در تهران برگزار می شود.

در این رابطه، انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد طی اطلاعیه ای درگذشت مرحوم متولی استاد یزدی تبار و پیشکسوت روابط عمومی کشور را به جامعه ارتباطات و روابط عمومی کشور و استان یزد تسلیت گفت و تاکید کرد: وی عمرش را برای آگاهی فرزندان این خاک سپری کرد.

 

در این پیام آمده است:

 

با نهایت تاثر و تالم، استاد کاظم متولی چهره پیشکسوت یزدی تبار عرصه ارتباطات و روابط عمومی کشور که عمری را با هدف رشد علمی و آگاهی فرزندان این آب و خاک و پیشرفت روابط عمومی سپری کرد، دعوت حق را لبیک گفت و به سرای جاودان شتافت و خاکیان را رها کرد و به افلاکیان پیوست؛ بزرگ مردی که سختکوش و خردورز و اخلاق مدار بود.

 

استاد متولی که از پیشگامان اندیشمند و بی پیرایه روابط عمومی و استادی متین، آراسته و آرام و مبادی آداب بود، سالیان طولانی از عمر خویش را صرف تحصیل و تجربه دانش ارتباطات نمود که حاصل آن نگارش سه کتاب ارزشمند: «روابط عمومی و تبلیغات»، «کارکردهای روابط عمومی و افکارعمومی» و «شیوه های اقناع» است.

 

انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد، فقدان این استاد وارسته را به همه شاگردان و خوشه چینان خرمن معرفت و دانش، جامعه ارتباطات و روابط عمومی کشور و استان یزد و مردم شریف ایران، به ویژه خانواده ارجمندش تسلیت گفته، از درگاه حضرت حق برای آن زنده یاد، رحمت، مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و سلامت آرزو دارد.یزدان نیوز

بخش نظردهی بسته شده است..