اختصاصی یزدی نیوز:

اعتراض اینترنتی مردم یزد نتیجه داد/ شبکه های اجتماعی، مدیران یزدی را مجبور به اقدام کرد

کاربران شبکه های اجتماعی در چند روز اخیر هجمه سنگینی علیه مسئولان زیست محیطی و شهری یزد به راه انداختند که با اقدام شب گذشته مسئولان، می توان گفت،اعتراض مردم نتیجه داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزدر روزهای اخیر مطالب و دغدغه های زیادی از کاربران یزدی در شبکه های اجتماعی در خصوص فعالیت شبانه کوره های آجرپزی و شایعاتی حاشیه شهر یزد و بوی نامطبوع ناشی از فعالیت های این واحدها منتشر و دست به دست می شد. این اعتراضات به قدری شدید بود که کاربران با انتشار عکس و اسم مسئولان از انها می خواستند "فکری بردارند".

تا اینکه بعد از سکوت های پی در پی بالاخره شب گذشته مدیر کل حفاظت محیط زیست، فرماندار یزد، مدیر کل شهری استانداری ،شهرداری یزد و دهیار اکرمیه و هیات همراه در نیمه های شب از واحدهای آجر پزی و ضایعاتی های شهر یزد بازدید کردند. خبری ک هبه طور غیررسمی منتشر شده حاکی است در این بازدیدها چند واحد ضایعات غیرمجاز نیز شناسایی شده است که مقرر گردید برای تعطیلی ضایعاتی ها به صورت ویژه از طریق اجراییات شهرداری پیگیری شود. این در حالی است که اظهار نظر فرمانداری یزد در خصوص تعطیلی کوره های آجرپزی در سه سال آینده نیز با واکنش های شدیدی مواجه شده بود که گویا تصمیم گرفته شده است جلسات پیگیری مسایل کوره های در فرماندارى هم از سر گرفته شده تا شاید براى هماهنگى بین بخشی ارگانهای ذی ربط و مربوطه اقداماتی صورت گیرد

بخش نظردهی بسته شده است..