در نشست صمیمی دبیران و اعضای جوانان بخش زارچ یزد:

دبیران و جوانان فعال در تصمیم‌سازی‌ها مؤثر باشند

دبیران و اعضا فعال بخش زارچ با معاون امور جوانان و کارشناسان ستادی حوزه جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد دیدار و به گفتگو پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد،عباسعلی کریمی مسئول مرکز امور جوانان زارچ ضمن تشکر از حضور معاون امور جوانان استان و کارشناسان ستادی این حوزه اظهار داشت :  ظرفیت و وضعیت بسیار مطلوبی را در زارچ شاهد هستیم که با استفاده از اتاق فکر جوانان، تصمیمات و طرح های موثری را به مرحله اجرایی درآورده ایم.

کریمی افزود:کمک به همنوع و بشر دوستی با مشارکت موثر و در قالب رضای خدا، هدف سازمان جوانان در رشد جامعه جوان ایران است.

در ادامه حامد صدیقی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : شور و نشاط جوانی در این اعضای جوان جمعیت هلال احمر به‌‌خوبی هویداست؛ چراکه به فعالیت‌های خود علاقه‌مند هستند و گرچه مشکلاتی نیز وجود دارد، نتایج خوبی در این حوزه حاصل شده است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : وظیفه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جلب مشارکت مؤثر جوانان و آماده کردن آنان به‌منظور انجام اقدامات بشردوستانه است که در این راستا برنامه‌ریزی و تلاش می‌شود.

صدیقی با بیان اینکه با طراحی سامانه جامع عضویت که توسط سازمان جوانان هلال احمر راه اندازی شده است، الزاما تمامی اعضایی که در هر سطحی با سازمان جوانان در ارتباط هستند؛ می بایست نسبت به ثبت عضویت خود در این سامانه اقدام کنند تا بتوانیم نسبت به توانمندی‌ها و علاقه مندی های اعضاء از مشارکت آن‌ها در طرح ها و برنامه ها بهره مند شویم.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان یزد با تاکید بر اینکه جوانان باید در تصمیم‌سازی‌ها مؤثر باشند و در این راستا لازم است راهبرد به‌کارگیری جوانان به‌عنوان رهبران آینده جامعه اجرایی شود، اذعان کرد: باید جوانان توانمند شوند تا بتوانند نقش‌های مختلف را در جامعه بپذیرند و فعالیت داوطلبانه برای کمک به دیگران و رفع مشکلات آنان به انجام برسانند.

وی بر لزوم برنامه‌ریزی به‌منظور بهره‌مندی بیش از پیش از توان و ظرفیت جوانان در جامعه تأکید کرد و خواستار تعامل هر‌چه بیشتر در این زمینه شد.

در پایان جلسه نیز دبیران و اعضای جوانان به بیان دیدگاهها و پیشنهادات خود در راستای اجرای هرچه بهتر برنامه ها پرداختند.

بخش نظردهی بسته شده است..