رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد خبر داد :

اردوی سه روزه اعضا جوانان کانون نسیم دانش یزد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد از برگزاری اردو سه روزه کانون نسیم دانش در اردوگاه شهدای امدادگر علی آباد استان خبر داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز  به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد محمد زارع سروی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد اظهار داشت : در راستای طرح تابستانی نشاط و امید و همچنین جهت غنی سازی اوقات فراغت اعضاء جوانان ، اردوی سه روزه درون استانی با حضور اعضاء فعال کانون جوانان نسیم دانش شهرستان یزد برگزار گردید .

وی خاطر نشان کرد : این برنامه با هدف ایجاد انگیزش و فعالیت عام المنفعه و نشاط روحی آن دسته از اعضایی که فعالیت های مستمر با جمعیت هلال احمر شهرستان یزد را داشته اند، طرح ریزی و اجرا شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد در ادامه عنوان کرد : کلاسهای کمک های اولیه ، رصد ستارگان ، مسیریابی در شب ، کارگاه آموزش پیشگیری از اعتیاد ، کوهنوردی ، کوهپیمایی ، مسابقات ورزشی(والیبال ، طناب کشی) ، مسابقات فرهنگی و …. برای اعضای شرکت کننده در این اردو برگزار شد .

زارع سروی در ادامه برگزاری برنامه های اجرا شده در این اردو بیان داشت : یکی دیگر از برنامه هایی که انجام شد طرح من حامی کمپین یک قطره اب هستم که تمامی اعضا جوانان و مسئولین حاضر در این اردو به این کمپین پیوستند و در راستای هدف این کمپین قرار شد پیامهای این طرح را فرا گرفته و به دیگر اعضا انتقال دهند.

در پایان این اردو به برگزیدگان در مسابقات کارگاه های اموزشی برگزار شده جوایز نفیسی اهدا شد.

بخش نظردهی بسته شده است..