انجام ۳۱۱عملیات امدادی توسط آتش نشانی در اردکان

no-thumbs

رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردکان گفت : 311 عملیات امدادی و آتش نشانی در 6 ماهه اول امسال توسط ماموران امداد و نجات آتش نشانی این شهر انجام شده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزحسین دادآفرین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، از انجام ۱۸۴ مورد عملیات آتش نشانی و ۱۲۶ مورد عملیات امداد و نجات از ابتدای سال جاری خبر داد .

وی اضافه کرد : از این تعداد آتش سوزی ۱۵ درصد در واحدهای مسکونی ، ۲۰ درصد در کارخانجات و واحدهای صنعتی ، ۲۰ درصد وسایل نقلیه و ۴۰ درصد بقیه موارد بوده است.
رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردکان خاطرنشان کرد : حوادث امداد و نجات شامل تصادفات ، گازگرفتگی ، برق گرفتگی و سایر موارد و نیزحوادث آتش سوزی درواحدهای مسکونی ، واحدهای صنعتی و کارخانجات و واحدهای تجاری می شود.
این مسوول با بیان اینکه در ۶ ماهه اول سال گذشته نیز ۲۸۸ مورد عملیات امدادی و آتش نشانی در این شهرستان انجام شد افزود: سال گذشته نیز تقریبا ۵۵۳ مورد عملیات توسط این امدادگران صورت گرفته است.
دادآفرین از احداث و راه اندازی ایستگاه شماره ۳ در روزهای آینده خبر داد و گفت : کار احداث ایستگاه شماره ۳ این سازمان نیز رو به اتمام است و پس از تامین تجهیزات و نیرو بزودی در محل ضلع غربی پارک بزرگ آزادی به بهره برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به ضرروت احداث ایستگاه جدید در محل پارک بزرگ آزادی اظهار داشت : با توجه به شلوغی پارک بزرگ آزادی و همچنین نیاز ضلع جنوبی شهر ، ایجاد ایستگاه جدید در این منطقه ضروری بوده که با توجه به نیاز تجهیزات مورد استفاده برای این ایستگاه مجموعه کاملی از تجهیزات آتش نشانی می باشد که سعی داریم این ایستگاه را در هفتم مهر به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی راه اندازی و به ارائه خدمات بپردازیم.

 

بخش نظردهی بسته شده است..