تسلیت انجمن متخصصان روابط عمومی به درگذشت کاظم متولی

no-thumbs

انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد طی اطلاعیه ای درگذشت مرحوم کاظم متولی استاد یزدی تبار و پیشکسوت روابط عمومی کشور را به جامعه ارتباطات و روابط عمومی کشور و استان یزد تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزدر این پیام آمده است: 

با نهایت تاثر و تالم، استاد کاظم متولی چهره پیشکسوت یزدی تبار عرصه ارتباطات و روابط عمومی کشور که عمری را با هدف رشد علمی و آگاهی فرزندان این آب و خاک و پیشرفت روابط عمومی سپری کرد، دعوت حق را لبیک گفت و به سرای جاودان شتافت و خاکیان را رها کرد و به افلاکیان پیوست؛ بزرگ مردی که سختکوش و خردورز و اخلاق مدار بود.


استاد متولی که از پیشگامان اندیشمند و بی پیرایه روابط عمومی و استادی متین، آراسته و آرام و مبادی آداب بود، سالیان طولانی از عمر خویش را صرف تحصیل و تجربه دانش ارتباطات نمود که حاصل آن نگارش سه کتاب ارزشمند: «روابط عمومی و تبلیغات»، «کارکردهای روابط عمومی و افکارعمومی» و «شیوه های اقناع» است.


انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد، فقدان این استاد وارسته را به همه شاگردان و خوشه چینان خرمن معرفت و دانش، جامعه ارتباطات و روابط عمومی کشور و استان یزد و مردم شریف ایران، به ویژه خانواده ارجمندش تسلیت گفته، از درگاه حضرت حق برای آن زنده یاد، رحمت، مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و سلامت آرزو دارد.

بخش نظردهی بسته شده است..