تکمیل ۱۴هزار مسکن مهر در یزد

no-thumbs

در مراسمی با حضور سیدمحمد پژمان، معاون وزیر راه و شهرسازی، دو هزار و ۳۹۳ واحد مسکن مهر در یزد بهره‌برداری شد تا شمار پروژه‌های تکمیل و تحویل شده در این استان به ۱۴ هزار و ۹۸۶ واحد برسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز،استان یزد از ابتدا تاکنون بیش از ۱۸ هزار درخواست برای مسکن مهر داشته و کلنگ ۱۸ هزار و ۳۰۱ واحد در مقاطع مختلف زمانی به زمین خورده که امروز با افتتاح دو هزار و ۳۹۳ واحد دیگر، ۱۴ هزار و ۹۸۶ واحد تکمیل و بهره برداری شد.

دو هزار و ۳۹۳ واحدی که امروز به طور همزمان مورد بهره‌برداری قرار گرفتند، پروژه‌هایی در مناطق مختلف استان یزد بوده اند که معاون وزیر راه و شهرسازی، معاون استاندار و جمعی از مسئولان، به طور نمادین در پروژه مسکن مهر اندیشه غدیر حاضر شدند و از آن بهره برداری کردند.

افتتاح دوباره یک پروژه/ سکونت در مسکن اندیشه غدیر از سال ۹۱

این پروژه که به گفته مالکان آن از سال ۹۱ به آنها تحویل شده و از همان سال در آن سکونت کرده اند، امروز برای دومین بار به صورت نمادین بهره برداری شد و کلنگ اولیه این طرح توسط سردار شهید الله دادی به زمین زده شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح این پروژه با بیان اینکه وضعیت مسکن مهر در استان یزد خوب است، از دست اندرکاران تکمیل و واگذاری این پروژه ها تقدیر کرد و اظهار داشت: مسکن یکی از شاخصه های رفاه مردم است و امیدواریم در این زمینه بتوانیم به مردم خدمت کنیم.

پروژه‌های مسکن مهر تا پایان امسال در سراسر کشور تکمیل می شود

سیدمحمد پژمان با بیان اینکه تا پایان امسال همه پروژه های مسکن مهر در سراسر کشور تکمیل و تحویل می شود، اظهار داشت: امیدواریم حداقل این اتفاق منطبق بر قول‌هایی باشد که از ابتدا داده شد و بتوانیم پرونده مسکن مهر را تا پایان سال ۹۴ ببنیدیم.

وی با بیان اینکه همکاران ما در تدارک برنامه‌های جدید برای تامین مسکن مردم هستند، عنوان کرد: مسکن اجتماعی برای چهار دهک کم درآمد جامعه در نظر گرفته شده که امیدواریم با گشایشی در امور اقتصادی، دولت بتواند هر چه سریعتر این طرح را در مناطقی که امکانات آن فراهم است، اجرایی کند.

شهرداری‌ها مسکن مهر را به عنوان بخشی از زندگی شهری جدی تلقی کنند

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ادامه داد: در مورد مسکن مهر نیز دولت همه تلاش خود را به کار گرفته و همه اقدامات متوجه دولت به ویژه در حوزه زیرساختی در حال انجام است و همه دستگاه‌ها در این راستا بسیج شده‌اند.

پژمان از شهرداریها در سراسر کشور نیز خواست تا مسکن مهر را به عنوان بخشی از زندگی شهری جدی تر تلقی کنند و پررنگ تر پای کار بیایند تا این پروژه هر چه سریعتر به اتمام برسد و انتظار مردم به سر آید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد نیز در این مراسم با اشاره به اینکه با افتتاح پروژه های امروز، آمار واحدهای مسکن مهر تحویل داده شده به متقاضیان به ۱۴ هزار و ۹۸۶ واحد رسید، اظهار داشت: با این حساب ۸۰ درصد واحدهای مسکن مهر استان یزد تکمیل شده است.

محمدعلی رضایی عنوان کرد: چهار هزار و ۶۶۸ واحد مسکن مهر دیگر نیز به تدریج در مناسبت های مختلف پس از تکمیل، تا پایان سال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

واحدهای مسکن اندیشه غدیر در قالب خانه های دو طبقه تک واحدی با ۱۷۵ متر زمین و ۱۳۰ متر زیربنا به بهره برداری رسید.

افتتاح برج دو قلو در یزد

معاون وزیر راه و شهرسازی امروز همچنین از پروژه برج دو قلوی یزد نیز بازدید کرد.

به گفته مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان یزد، پروژه برج دو قلو، یکی از پروژه های مشارکتی دولت و بخش خصوصی است که آورده دولت به نمایندگی راه و شهرسازی استان یزد، ۲۱ هزار متر زمین و آورده بخش خصوصی، ساخت ۳۸۴ واحد مسکونی است.

منبع: مهر

بخش نظردهی بسته شده است..