جلوگیری از ۴۹۰ مگاوات ساعت خاموشی برق در یزد

no-thumbs

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت : با اجرای عملیات هایی به شیوه خط گرم بر روی شبکه های فشار متوسط از اعمال 490 مگاوات ساعت خاموشی جلوگیری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمحمدرضا صحتی در این خصوص افزود : در سال گذشته و پنج ماهه اول سال جاری ۱۸۰۰ عملیات مختلف به شیوه خط گرم بر روی شبکه های فشار متوسط اجرا شده است .

وی صنعتی بودن استان و بروز طوفان و گرد و خاک های مستمر در طول سال را یادآور شد و اظهار کرد : برنامه ریزی برای شستشوی ۹۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط نیز در پیشگیری از خاموشی های ناخواسته موثر واقع شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد خاطرنشان کرد : از چهار سال گذشته تاکنون ۱۹۶۵ کیلومتر شبکه های هوایی مسی را به کابل خودنگهدار تبدیل کرده ایم که این میزان با هزینه ای بالغ بر ۲۸۰ میلیارد ریال انجام شده و ۱۳۷۹کیلومتر شبکه باقیمانده با هزینه ای بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال در دست اجرا است.
صحتی ادامه داد : رویکرد صنعت برق برای دسترسی سریع به عیوب و رفع آن به دلیل اهمیت کاهش نرخ خاموشی و افزایش رضایت مردم است از این رو قابلیت قطع از راه دور ۵۰ کلید فشار متوسط و نصب ۸۰ آشکارساز خطا ، بخشی از اقداماتی است که در حوزه افتتاح دیسپاچینگ نوین و اتوماسیون تجهیزات شبکه توزیع عملیاتی شده است.
هم اکنون ۵۸۷ هزار مشترک داریم که ۴۷۶ هزار مشترک آن یعنی ۸۰درصد مشترکین ما خانگی هستند.
طول شبکه‎های توزیع برق استان شامل ۹ هزار و ۷۵۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط و هفت هزار و ۴۴۶ کیلومتر شبکه فشار ضعیف است.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..