اجرای طرح فصیح‌خوانی قرآن در یزد

no-thumbs

طرح روان‌خوانی و فصیح‌خوانی قرآن ویژه معلمان مقطع ابتدایی، در شش ماهه دوم امسال اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز،محمدحسین شایق، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان یزد ضمن بیان این مطلب گفت: طرح روان‌خوانی و فصیح‌خوانی قرآن ویژه معلمان دوره ابتدایی در نیمه دوم امسال اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح فوق با همکاری اداره‌کل آموزش و پروش استان یزد اجرا می‌شود، ادامه داد: جلسه توجیهی این طرح صبح امروز، ۲۱ شهریورماه با حضور اتحادیه مؤسسات قرآنی استان و مسئولان آموزش و پرورش یزد در سالن همایش‌های آموزش و پرورش استان برگزار شد.

شایق با تأکید بر سرفصل‌های این دوره، عنوان کرد: آموزش روان‌خوانی و تجوید از جمله مواردی است که در این دوره به آن پرداخته می‌شود. همچنین این طرح در حدود سه شهرستان انجام می‌‌‌گیرد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان یزد اظهار کرد: حدود ۳۰ میلیون تومان به طرح اختصاص یافته که در چند شهرستان استان به صورت متمرکز برپا می‌شود. همچنین در پایان این طرح گواهینامه پایان دوره از سوی آموزش و پرورش استان صادر می‌شود.

وی تصریح کرد: در حقیقت این دوره ضمن خدمت است که به دلیل حضور بیشتر و فعال معلمان از سویی و رفع مشکل آموزش قرآن معلمان از سوی دیگر برگزار می‌شود.

منبع: ایکنا

بخش نظردهی بسته شده است..