فرماندار یزد:

برپایی بیمارستان صحرایی در راستای ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی به مردم ، اقدامی ارزشمند است

فرماندار یزد گفت: برپایی بیمارستان صحرایی اقدام ارزشمندی در راستای ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی به مردم مناطق مختلف است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز، معاون اجرایی سپاه الغدیر به همراه مسئول بسیج جامعه پزشکی استان به منظور برپایی سومین بیمارستان فوق تخصصی صحرایی شهدای جامعه پزشکی با فرماندار یزد دیدار کردند.

" محمود شاکری شمسی " در این دیدار با تقدیر از برپایی دومین بیمارستان فوق تخصصی صحرایی در روستای محمد آباد یزد در سال گذشته اظهار داشت: خوشبختانه در سال گذشته با همراهی سپاه، دانشگاه علوم پزشکی، بخشداری مرکزی ، شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای بخش مرکزی این بیمارستان برای اولین بار در این منطقه برپا شد و مورد استقبال و رضایت خوب ساکنین روستاها قرار گرفت.
فرماندار یزد برپایی بیمارستان صحرایی را اقدامی ارزشمند برای بهداشت و سلامت مردم عنوان نمود و افزود:سلامت عرصه وسیعی است که همواره باید بسیجی وار در راستای حفظ آن تلاش نمود ومردم نیز بایستی در راستای حفظ و ارتقای آن همت نمایند.
" شاکری شمسی " در پایان اظهار داشت: فرمانداری یزد آمادگی دارد به مانند سال گذشته در راستای ایجاد تعامل و هماهنگی بین بخشی به منظور برپایی این بیمارستان انجام دهد.
در پایان این دیدار از تلاشهای فرماندار یزد در برپایی دومین بیمارستان صحرایی تجلیل شد.
شایان ذکر است سومین بیمارستان صحرایی فوق تخصصی شهدای جامعه پزشکی استان فعالیت خود را از ۱۲ آبان ماه سال جاری در منطقه حسن آباد یزد آغاز خواهد نمود.
همچنین گفتنی است در سال گذشته برای اولین بار بیمارستان صحرایی صحرایی شهدای جامعه پزشکی ا در منطقه محمد آباد یزد بر پا و کلیه خدمات یک بیمارستان اعم از خدمات ویزیت، اعمال جراحی، رادیولوژی، آزمایشات و…. به مردم ارائه نمود.

بخش نظردهی بسته شده است..