فرماندار یزد تأکید کرد؛

نظارت بر عملکردسرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان یزدی

فرماندار یزد در جلسه آموزش و پرورش شهرستان یزد گفت: سرویس‌های ایاب و ذهاب دانش آموزان به عنوان بخشی از زمان یک دانش آموز در امر فراگیری معلومات می باشد لذا ضروری است توسط دستگاه های اجرایی مرتبط نظارت بر عملکرد آنها به صورت مستمر انجام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز، جلسه فوق العاده شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد به منظور بررسی برنامه های پروژه مهر در شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری، مدیران عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی و اتوبوس رانی شهرداری یزد، رئیس پلیس راهور شهرستان و سایر اعضاء تشکیل شد.

" محمود شاکری شمسی " در این جلسه با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه های اولیاء و مدیران مدارس انتخاب سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزان است افزود: مدیران مدارس و خانواده‌ها باید در انتخاب سرویس مدارس توجه بیشتری داشته و سرویس‌هایی را انتخاب کنند که شرایط لازم برای جابجایی دانش‌آموزان را داشته باشد.
فرماندار یزد با تأکید به اینکه رعایت مسائل اخلاقی، فرهنگی و ایمنی توسط رانندگان سرویس مدارس از مهمترین خواسته های اولیاء دانش آموزان می باشد گفت: سرویس‌های ایاب و ذهاب دانش آموزان به عنوان بخشی از زمان یک دانش آموز در امر فراگیری معلومات می باشد لذا ضروری است توسط دستگاه های اجرایی مرتبط نظارت بر عملکرد آنها به صورت مستمر انجام شود. 
وی خواستار برخورد قانونی و جدی با رانندگان متخلف سرویس مدارس شد و تصریح کرد: انتظار داریم تا رانندگان سرویس ایاب و ذهاب در راستای صیانت از سلامت فرهنگی و فکری جامعه دانش آموزی گام بر دارند.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد با اعلام این خبر که در سال جاری برای اولین بار ایستگاه های موقت اتوبوس در روبروی مدارس حاشیه خیابان ایجاد خواهد شد افزود:این ایستگاه ها در هنگام ورود و خروج دانش آموزان به مدارس فعال خواهند بود و نسبت به جابجایی دانش آموزان اقدام می کنند.
عالی ترین مقام اجرایی شهرستان در بخشی دیگر از سخنان خود بر مشارکت همه دستگاه ها در بازگشایی مدارس تأکید کرد و اظهار داشت: برنامه ریزی برای بازگشایی مطلوب مدارس فقط مختص به آموزش و پرورش نیست بلکه مشارکت همه دستگاه های اجرایی شهرستان را می طلبد.
فرماندار یزد اضافه کرد: در راستای بازگشایی مدارس، مشارکت و فعالیت تمام دستگاه ها و ارگان ها در سطح شهر باید احساس شود.
" شاکری شمسی " در پایان با اشاره به همزمانی آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس بر اجرای برنامه های متناسب با این ایام در مدارس تأکید کرد.

بخش نظردهی بسته شده است..