واقعه غدیر در یزد بازسازی می‌شود

no-thumbs

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اهمیت بیان دقیق واقعه غدیر به نسل جوان، گفت: واقعه غدیر در یزد بازسازی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزسردار اکبر فتوحی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد  در نشست هماهنگی برنامه‌های بازسازی واقعه غدیرخم در یزد اظهار کرد: طی پنج سال در شهرستان‌های یزد و در کل کشور سپاه مأموریت بازسازی واقعه غدیر را برعهده گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در این حرکت عظیم سعی می‌شود تمام آنچه در صدر اسلام و در روز غدیر انجام شد را طبق احادیث، روایات و کتب معتبر بازخوانی شود، گفت: سال گذشته خوشبختانه میهمانی این بازخوانی به استان یزد داده شد و از مسئولان کشوری و لشگری و هنرمندان به یزد دعوت شدند تا این نمایش را ببینند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: امسال هم ۵ شهرستان ابرکوه، اردکان، اشکذر، میبد و یزد داوطلب اجرای این پروژه شدند و واقعه غدیر را بازسازی می‌کنند.

فتوحی ادامه داد: سال گذشته میزبانی استان یزد به‌خوبی انجام شد و از مراحل اجرای این پروژه به‌خوبی مستندسازی و پخش صورت گرفت.

وی با تأکید بر اهمیت واقعه غدیر و ضرورت بیان دقیق آن برای نسل جوان، گفت: در اجرای چنین پروژه‌هایی برای هرچه دقیق‌تر و صحیح‌تر برگزار شدن آن، باید از نظر علما و نماینده ولی‌فقیه در استان بهره گرفته شود.

منبع: ایکنا

بخش نظردهی بسته شده است..