پس از سه روز رقابت دانشجویان‌، دانش‌آموزان و کارکنان سما کشور

هشتمین جشنواره قرآن در سمابه کار خود پایان داد

no-thumbs

هشتمین جشنواره قرآن در سما که به مدت سه روز به میزبانی معاونت سما دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد با شناخت نفرات برتر در بخش های گوناگون کار خود را پایان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز ، هشتمین دوره جشنواره قرآن در سما با شناختن نفرات برتر پس از سه روز رقابت در سه بخش دانش آموزی ، دانشجویی و کارکنان سما ء کشور به کار خود پایان داد در این جشنواره سه روزه که به میزبانی سما واحد یزد برگزار شد، نتایج زیر حاصل شد:

در رشته قرائت به روش تحقیق برادران دانشجو آقایان محسن مجیدی از تهران اول ، عباس مسعودی از اصفهان دوم و رضا یوسفی از بوشهر سوم شدند . در بخش کارکنان آقایان اسماعیل نیک فهم از خراسان شمالی اول ، عبدالرضا توفیق زاده از فارس دوم و مسعود بهشتی از خراسان رضوی سوم در همین رشته در قسمت خواهران در بخش کارکنان سرکار خانمها نسرین جوان بخت از خراسان رضوی اول و راضیه دارابی از به مقام دوم دست یافت .

در رشته قرائت به روش ترتیل برادران در بخش دانش آموزی سید متین مصطفایی از کرمانشاه اول ، امیر حسین شفیعی از گیلان دوم حسین حاج اسفندیاری از کرج حائز رتبه سوم شد .

در بخش دانشجویی آرمین نعمتی از اردبیل اول ، عبدالحمید قادریانی از بوشهر دوم و علی اصغر اصلانی از همدان سوم شد . در بخش کارکنان آقایان ابراهیم بصیر زاده از اردبیل اول ، حسینعلی ظفری از خراسان شمالی دوم و محمد علی یوسفی از گلستان سوم شد.

در رشته تفسیر در بخش دانشجویی خانمها الهام خانی قزلقی گلستان اول ، معصومه حسینی از البرز دوم و عیوض فریدونی از قم سوم شد در بخش کارکنان آقای عماد رجبی از گیلان اول ، خانم حمیده شاکریان از مازندران دوم و مرضیه طالب از اصفهان سوم شد.

در رشته حفظ و ترجمه برادران در بخش دانش آموزی دوره اول آقای محمد جواد خوبرو از گیلان اول ، آقای مهدی مهدویان از خراسان رضوی دوم و محمد قراخانلو از استان مرکزی سوم شد در همین رشته در بخش دانش آموزش دوره دوم متوسطه آقای احمد شفیع زاده از اصفهان اول شد .

در بخش کارکنان در رشته تفسیر آقای مهدی تاجور از مازندران اول ، آقای عبدالحمید فقیر تیموری از خراسان رضوی دوم و محمد صفایی از خراسان شمالی سوم شد .

در رشته حفظ و ترجمه خواهران سرکار خانمها ملیکا مومنی از خراسان رضوی الهه قباد پور از کهگیلویه و بویر احمد و مسها دلیر از تهران به ترتیب اول تا سوم شدند و در دوره متوسط دور دوم خانمها شیما پرند آور از فارس اول ، راضیه فرهمند از کهگیلویه و بویر احمد دوم و زهرا وطن خواه از اصفهان سوم شدند.

در بخش دانشجویی خانمها زهرا کریمی از گلستان اول ف زهرا سبتی از قم دوم و صدیقه خادمیان از فارس سوم شدند .

در بخش کارکنان در رشته حفظ و ترجمه خانم ها مریم حسین آبادی از فارس اول ، سمانه خضری از خراسان رضوی دوم و اکرم معمار راست از آذربایجان شرقی سوم شدند . و بالاخره در رشته پژوهش محدثه امانی ، یسری غفوریان از ایلام دوم

و آقای عباس قربانی آق مشهدی از مازندران سوم شدند .

گفتنی است از سوی هیأت داوران و برگزیدگان جوایزی به نفرات برتر اهدا شد.

بخش نظردهی بسته شده است..