بلیت ۴فیلم در روز ملی سینما نیم‌بها خواهد بود

no-thumbs

سخنگوی شورای صنفی نمایش با اعلام حضور ۴ فیلم در طرح بلیت نیم‌بهای روز ملی سینما گفت: شنبه (۲۱ شهریور) ۴ فیلم بلیت نیم‌بها در سینماها خواهند داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزغلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با فارس درباره طرح بلیط نیم بها در روز ملی سینما تاظهار داشت: روز ملی سینما برای اهالی سینما اهمیت خاصی دارد و تلاش می‌شود در این روز مخاطبان بار دیگر به سالن سینماها مراجعه کنند و آثار سینمای ایران را روی پرده دنبال کنند.

 

به همین منظور فیلم‌های سینمایی «محمد رسول‌الله(ص)»،«مزار شریف»،«دوران عاشقی» و «قندون جهیزیه»، در روز شنبه (۲۱ شهریورماه ) که روز ملی سینما است بلیط‌هایشان در گیشه سینما نیم بها ارائه می‌شود.

 

وی در خاتمه توضیح داد: با توجه به فیلم‌های روی پرده و اقبال مخاطبین از این فیلم‌ها پیش بینی می‌شود این ۴ فیلم که در طرح نیم بها قرار گرفتند مورد اقبال بیشتری از سوی مخاطبین قرار بگیرند و صاحبان آن در روز ملی سینما برای مخاطبین شرایط بهتری را فراهم آوردند.

 

بنابراین گزارش «مزار شریف»، ساخته عبدالحسن برزیده از روز چهارشنبه در سینماها اکران شده و با وجود آنکه در روزهای ابتدایی اکران است در این طرح قرار گرفته‌اند. «دوران عاشقی» بعداز ۴۲ روز نمایش و «قندون جهیزیه» پس از سه هفته نمایش در این طرح حاضر شدند.

 

بلیت «محمد رسول‌الله(ص)» نیز این روزها با اقبال گسترده‌ای مواجه است در روز ملی سینما نیم بها ارائه می‌شود و قطعا مورد اقبال تماشاگران قرار خواهد گرفت.

بخش نظردهی بسته شده است..