یزد برای توسعه صنعت هوایی سرمایه جذب کند

no-thumbs

معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رئیس سازمان صنایع هوایی ایران گفت: در استان یزد ظرفیت ها و زیر ساخت های لازم برای توسعه صنایع هوایی و هوانوردی وجود دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزکارگروه تخصصی امور اقتصادی استان یزد بمنظور هم اندیشی در استفاده از ظرفیت های استان یزد در حوزه صنایع هوایی و هوانوردی با حضور معاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای و برخی از مدیران کل در سالن شهید موحدین استانداری برگزار شد.


رئیس سازمان صنایع هوایی جمهوری اسلامی ایران در این جلسه کار گروه با اشاره به اینکه صنایع هوایی می تواند بسیاری از صنایع دیگر را پشتیبانی کند اظهار داشت: در صنعت هواپیمایی و هوانوردی با دنیا فاصله داریم و قطعاً نمی شود این فاصله را یک شبه کم کرد اما می توانیم با داشتن برنامه های بلند مدت هدفمندگام های تاثیر گذاری در زمینه توسعه صنایع هوایی درکشور برداریم.


منوچهر منطقی با بیان اینکه استان یزد نیز می تواند در این حوزه حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد ادامه داد: با گزارش های ارائه شده در این کارگروه می توان مشاهده کرد که استان یزد از پتانسیل های لازم برای توسعه صنایع هوایی برخوردار است و با جذب سرمایه گذاران خصوصی در این حوزه می توانیم اقدامات تاثیر گذاری را انجام دهیم.


معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه صنایع هوایی قلب سایر صنعت هاست افزود: در دو سال گذشته بر اساس سند جامع هوا فضا و با محوریت ستاد هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست محترم جمهور نگاه ویژه ای به این صنعت شده است.


به گززارش خبرآنلاین در ابتدای این جلسه نمایندگان بخش خصوصی و هر یک از افراد عضو کار گروه تخصصی امور اقتصادی به بیان دیدگاه های خود در زمینه توسعه صنایع هوایی و هوانوردی در استان پرداختند.


در این جلسه معاون بودجه سازمان مدیریت، رئیس دانشگاه یزد، رئیس پارک فناوری اقبال، رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان و تعدادی از مدیران حضور داشتند.خبرانلاین

بخش نظردهی بسته شده است..