بخشدار زارچ:

مجریان انتخابات باید حافظ رأی مردم باشند

اولین جلسه ستاد انتخابات بخش زارچ در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز، " امیر صادقی مقدم " در اولین جلسه ستاد انتخابات بخش زارچ با تشریح وظایف هریک از اعضای ستاد انتخابات بخش اظهار داشت: بی طرفی و عدم حمایت از نامزد خاصی مهمترین اصلی است که مجریان در امر برگزاری انتخابات باید رعایت کنند.

بخشدار زارچ با بیان اینکه اولویت اصلی ستاد انتخابات در شهرستان و به تبع آن در استان برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و پرشور در سال جاری است گفت: هر چه بستر حضور آحاد مردم در صحنه انتخابات فراهم تر شود ، قدرت نمایی بیشتری از مردمی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی را در عرصه بین المللی شاهد خواهیم بود.

وی با تأکید به اینکه مجریان انتخابات باید حافظ رأی مردم باشند خاطرنشان ساخت: همه افرادی که در امر برگزاری انتخابات دخیل هستند لازم است در راستای صیانت از آرای مردم و پیروی از دستور مقام معظم رهبری مبنی بر حق الناس بودن رأی مردم گام بردارند.

" صادقی مقدم " در پایان همچنین تأکید کرد: به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف محل های اخذ رأی در بخش زارچ بازدیدهایی از شعب اخذ رأی انجام شود.

بخش نظردهی بسته شده است..