یادداشتی توشه راه سفر به پاریس شهردار یزد

آقای شهردار یزد، سفرت به خیر اما …

. اقای شهردار پول سفرهای خارجیتان را مردم و سازمان های مردم نهاد به دیده منت می دهند، به شرط ها و شروطه ها!پاریس را ببینید با دقت هم ببنید در کوچه هایش قدم بزنید ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز فریبرز نواب اعظم از فعالان اجتماعی و سازمان های مردم نهاد در یادداشتی نوشته است:

جنجال ها بر سر تامین هزینه های سفر عظیمی زاده به پاریس باعث شد تا در جلسه علنی روز سه شنبه دکتر کاشفی عضو شورای چهارم اسلامی شهر یزد با هدف پایان دادن به شایعات اعلام کند شهردار یا با هزینه شخصی خود به فرانسه سفر کرده است یا با هزینه استانداری،

همین صحبت مبهم کافی بود تا شایعات به جای فروکش کردن گسترده تر شود که خباز زاده عضو دیگر شواری شهر بلافاصله اعلام کرد خود ما در شورا مصوب کردیم که هزینه های سفر شهردار را شهرداری تامین کند.

مصوبه ای که در صورت صحت در جلسه روز شنبه هفته جاری بعد از اخراج خبرنگاران و شهروندان از صحن علنی شورای شهر به تصویب رسیده است.

اما خادمی مدیرکل شهرداری استانداری یزد هم که در این جلسه حضور داشت اعلام کرد شهردار مرخصی گرفته و به پاریس رفته است.
سفر شهردار یزد به پاریس برای ثبت جهانی بافت تاریخی یزد بوده است، اینکه هزینه این سفر شهردار توسط چه کسی تامین شده است مهم نیست. مهم چیز دیگری است:


 اما اقای عظیمی نیا من به عنوان یک فعال مدنی می گویم حاضرهستم از طریق سازمان های مردم نهاد برای سفرهای خارجی شما کمک های مردمی جمع کنم به شرط انکه این سفرها صدم درصدی در نگاه مدیریتی شما در شهر یزد تاثیر گذار باشد.

اقای شهردار شما در حال حاضر در پاریس یکی از ابر شهر های جهان هستید شهری که یکی از مهد های تاریخ، فلسفه، فرهنگ و هنر اروپا است.

شهری که مدت ها مدینه فاضله روشنفکران جهان بوده است، پاریس از زیبا ترین شهرهای تاریخی اروپاست که با طراحی مدرن شهری عجین شده اما اصالت خود را حفظ کرده است.


اقای شهردار خوب به خیابان ، پیاده رو ها، نورپردازی و مبلمان شهری، پارک ها و نظم شهر پاریس نگاه کنید به ساخت و ساز منظم و قانون مند در پاریس دقت کنید، میدان های شهر را بنگرید در مورد برنامه های فرهنگی شهر پرس و جو کنید و از انها بازدید کنید، در سیستم حمل و نقل پاریس تامل کنبد و در این حین بودجه ۳۶۰ میلیاردی خود در سال ۹۴ را به یاد اورید، عملکر سازمان های فرهنگی ورزشی، رفاهی تفریحی، پارک ها، عمران نو سازی، حمل و نقل و اتوبوسرانی خود را در سال های اخیر مرور کنید.

شهر سازی خود را پیش چشم مجسم کنید، بودجه عظیم سازمان های خود را به یاد اورید ، بودجه و عملکرد شهرداری را که بر ان سلطه انداخته اید در دو کفه ترازو قرار دهید و اگر ذره ای تنها ذره ای احساس تاثر کردید، اگر اندکی حس کردید بیت المال را در این سال ها هدر داده اید و اگر لحظه ای به ذهنتان خطور کرد بسیار بهتر از این می توانستید در یزد شهرسازی کنید انوقت بودجه سفرهای خارجی بعدی شما را ما با کمال میل تامین خواهیم کرد و تلاش می کنیم مکرر به چنین سفرهایی بروید.

بخش نظردهی بسته شده است..