رییس جدید اداره پست بافق معرفی شد

no-thumbs

"علی رضا مهرجو"بعنوان رییس جدید اداره پست شهرستان بافق منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزدر آیینی با حضور مدیرکل پست استان یزد، فرماندار بافق و جمعی از مسئولان رییس جدید اداره پست شهرستان بافق معرفی و منصوب شد.

در ابتدای این نشست مدیرکل پست استان یزد با اشاره به جایگاه شرکت پست یزد در کشور اظهار داشت: شرکت پست استان یزد به همت نیروهای که در این ارگان مشغول به فعالیت هستند و با تغییر سیاست کاری و بکارگیری تدبیر در امور توانسته است از رتبه ۳۵ کشور از لحاظ عملکرد کیفی به رتبه ۴ کشور ارتقا یابد.

مسعود دهقان در ادامه یکی از مهمترین فاکتور های توسعه یافتگی جوامع را افزایش سرانه در ارسال مرسولات از طریق پست عنوان کرد و افزود: خوشبختانه با افزایش کیفیت ارائه خدمات به مردم استان وافزایش سرانه ارسال مرسولات پستی در مدت زمان کوتاه این شرکت توانسته به عنوان یک شرکت برتر و الگو به سایر نقاط کشور معرفی شود.

فرماندار بافق نیز در این نشست با بیان نقش و جایگاه پست در تسهیل امور مردم  در جامعه اظهارداشت: اجرای طرح های مختلف شرکت پست در جابجایی مرسوله های پستی، می تواند نقش مهمی در کاهش سفرهای دورن شهری و برون شهری داشته باشد که این مهم باعث کاهش هزینه ها و مشکلات افراد جامعه می شود.

سید مهدی طلایی مقدم در ادامه افزود: خوشبختانه پست توانسته در چند سال اخیر خدمات مناسبی به مردم ارائه کند که باید با اطلاع رسانی دقیق مردم را با این خدمات آشنا نمود.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای رییس قبلی برای رییس جدید این اداره آرزوی موفقیت و توفیق نمود.

در پایان این جلسه  از زحمات "عباس زارع بیدکی" در زمان تصدی رئیس اداره پست بافق تجلیل و " علی رضا مهرجو " به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی و منصوب شد .

لازم به ذکر است که خبرنگاران شهرستان بافق نیز در این جلسه به پاس زحمات و تلاش های عباس زارع بیدکی رییس قبلی اداره پست با اهدایی لوحی از وی تجلیل نمودند.

بخش نظردهی بسته شده است..