نظارت برسرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان یزدی

no-thumbs

فرماندار یزد گفت: سرویس‌ ایاب و ذهاب بخشی از زمان یک دانش‌آموز است لذا باید نظارت بر عملکرد آنها به صورت مستمر انجام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمحمود شاکری شمسی در نشست فوق العاده شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد که به منظور بررسی برنامه های پروژه مهر در شهرستان تشکیل شد، اظهار داشت: یکی از مهمترین دغدغه های اولیاء و مدیران مدارس انتخاب سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزان است.

 

وی ادامه داد: مدیران مدارس و خانواده‌ ها باید در انتخاب سرویس مدارس توجه بیشتری داشته و سرویس‌ هایی را انتخاب کنند که شرایط لازم برای جابجایی دانش‌آموزان را داشته باشد.

فرماندار یزد با تأکید به اینکه رعایت مسائل اخلاقی، فرهنگی و ایمنی توسط رانندگان سرویس مدارس از مهمترین خواسته های اولیاء دانش آموزان است گفت: سرویس‌های ایاب و ذهاب دانش آموزان به عنوان بخشی از زمان یک دانش آموز در امر فراگیری معلومات است لذا ضروری است توسط دستگاه های اجرایی مرتبط نظارت بر عملکرد آنها به صورت مستمر انجام شود.

وی خواستار برخورد قانونی و جدی با رانندگان متخلف سرویس مدارس شد و تصریح کرد: انتظار داریم تا رانندگان سرویس ایاب و ذهاب در راستای صیانت از سلامت فرهنگی و فکری جامعه دانش آموزی گام بردارند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد با اشاره به اینکه در سال جاری برای اولین بار ایستگاه های موقت اتوبوس در روبروی مدارس حاشیه خیابان ایجاد خواهد شد افزود: این ایستگاه ها در هنگام ورود و خروج دانش آموزان به مدارس فعال خواهند بود و نسبت به جابجایی دانش آموزان اقدام می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر مشارکت همه دستگاه ها در بازگشایی مدارس تأکید کرد و اظهار داشت: برنامه ریزی برای بازگشایی مطلوب مدارس فقط مختص به آموزش و پرورش نیست بلکه مشارکت همه دستگاه های اجرایی شهرستان را می طلبد.

فرماندار یزد اضافه کرد: در راستای بازگشایی مدارس، مشارکت و فعالیت تمام دستگاه ها و ارگان ها در سطح شهر باید احساس شود.

شاکری شمسی با اشاره به همزمانی آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس بر اجرای برنامه های متناسب با این ایام در مدارس تأکید کرد.مهر

 

بخش نظردهی بسته شده است..