رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد خبر داد :

برگزاری مانور اطفای حریق در کانون اصلاح وتربیت یزد

به منظور آموزش و آشنایی کارکنان،پرسنل وظیفه و مددجویان و ارتقاء فرهنگ رعایت اصول ایمنی و آمادگی مقابله با حوادث از جمله آتش سوزیهای احتمالی، مانور امداد و نجات و اطفاء حریق در کانون اصلاح و تربیت یزد برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / محمد زارع سروی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد اظهار داشت : در این مانور که به مدت دو روز و با همکاری کانون اصلاح و تربیت استان یزد انجام شد،کلیه کارکنان ،پرسنل وظیفه و مددجویان علاوه بر آشنایی و آموزش به صورت حضور در کلاسهای تئوری ، با نظارت اساتید و مربیان جمعیت هلال احمر مراحل اطفاء حریق را به صورت عملی آموزش دیدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت: تمامی مراحل اجرای اطفاءحریق پس از آموزش های تئوری و عملی بصورت عملیاتی و تمرینی نیز اجرا گردیدکه پس از راه اندازی آتش فرضی، طریقه صحیح اطفاء حریق به افراد حاضر آموزش داده شد.

زارع سروی با بیان این که  از جمله اهداف این طرح واکنش سریع و به موقع و رعایت اصول و نکات فنی در خصوص اطفاء حریق می باشد، یادآور شد از دیگر اهداف مهم این طرح بررسی نقاط قوت و ضعف ناشی از اینگونه حوادث با استفاده از آموزشهای لازم و رعایت نکات ایمنی و نحوه بکارگیری از تجهیزات می باشد.

صاحبی رئیس کانون اصلاح وتربیت یزد با اشاره به تعامل مثبت بین کانون اصلاح وتربیت و دیگر ارگانهای دولتی و خصوصی در استان ضمن تقدیر و تشکر از جمعیت هلال احمر ،آمادگی کانون اصلاح وتربیت را برای برگزاری انواع مانورهای مقابله با بلاها و حوادث طبیعی و… اعلام نمود.

بخش نظردهی بسته شده است..