نشست توجیهی اردوی اندیشه‌های آسمانی در یزد

no-thumbs

نشست توجیهی اردوی اندیشه‌های آسمانی ویژه خواهران فعال کانون‌های مساجد استان یزد در محل اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزشیما عزیزی، مسئول واحد خواهران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد، گفت: تعداد یکصد و پنج نفر از خواهران فعال در کانون‌های مساجد استان یزد و رابطان منطقه‌ای مساجد به منظور حضور در اردوی آموزشی فرهنگی اندیشه‌های آسمانی مصاحبه شدند که از بین آن‌ها ۳۵ نفر انتخاب شده و به این اردو اعزام می‌شوند.

وی افزود: این اردو از ۱۹ شهریورماه به مدت چهار روز در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

مسئول واحد خواهران کانون‌های مساجد استان یزد عنوان کرد: هدف از برگزاری این دوره ارائه الگو و فرانمای فرد تراز در زمینه اقتدار فرهنگی است که مخاطب از لحاظ فرهنگی اثرگذار و مدافع در تهاجم فرهنگی و در مسیر احیای مسجد تراز اسلامی گام بردارد.

عزیزی با اشاره به محور‌ها و راهبردهای تداوم دوره اندیشه‌های آسمانی بیان کرد: جبهه‌شناسی، تمدن‌سازی و مؤلفه‌های مسجد تراز اسلامی حرکت در جهت انقلاب‌ بودن، باید‌ها و الزامات فعالیت فرهنگی و معرفی الگو و کادرسازی مهم‌ترین راهبردهای این دوره است.

در پایان این مراسم ضمن سازماندهی اعضا جهت انجام فعالیت‌های فرهنگی و نمایشگاهی اندیشه‌های آسمانی درباره موضوعات خانواده، جمعیت، کارآفرینی، اقتصاد مقاومتی، امر به معروف ونهی از منکر، بصیرت‌افزایی، نماز و عفاف و حجاب بحث و تبادل نظر شد.

بخش نظردهی بسته شده است..