واگذاری ۷۷ درصد واحدهای مسکن مهر استان یزد

no-thumbs

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان یزد گفت : از 21 هزار واحد مسکن مهر این استان تاکنون تسهیلات بانکی 16هزار و 383 واحد یعنی 77.8 درصد تقسیط و واگذار شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزداود دانشگر  در این خصوص به ایرنا گفت : بر اساس ارزیابی وزارت راه و شهرسازی از عملکرد کشوری طرح مسکن مهر این اداره کل در جایگاه دوم کشوری قرارگرفت.
وی افزود : با توجه به اینکه طبق برنامه مشخص شده بیش از ۲۱ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت و بهره برداری از تسهیلات بانکی بهره مند شده اند که از این تعداد تاکنون ۱۶هزار و ۳۸۳ واحد از آن تا نیمه دوم مرداد ۹۴ فروش اقساطی شده است.
مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی یزد ادامه داد : بر همین اساس این استان با پیشرفت ۷۷.۸درصدی با اختلاف قابل توجه در مقایسه با سایر استانها در رتبه دوم قرار گرفته و امیدواریم در نیمه دوم ماه جاری نیز شاهد پنجمین مرحله افتتاح رسمی دو هزار و ۳۹۲واحد مسکن مهر با حضور مقامات عالی وزارتی در استان باشیم.
در مرحله چهارم افتتاح و واگذاری مسکن مهر استان یزد در بهمن ماه سال گذشته دو هزار و ۷۱ واحد مسکن مهر با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی و مسوولان استانی به بهره برداری رسید.
از مجموع واحدهای مسکن مهر استان یزد سه هزار و ۷۴۵ واحد مربوط به شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر است.
بیش از ۹ هزار واحد از واحدهای مسکن مهر استان در سال ۹۱ و بیش از پنج هزار واحد نیز در سال ۹۲ افتتاح شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی یزد چندی قبل اعلام کرده بوده که هفت هزار و ۶۰ واحد مسکن مهر باقیمانده نیز تا پایان سال افتتاح و پرونده این مجموعه تاپایان سال بسته می شود.

بخش نظردهی بسته شده است..