تماشاگران «محمد رسول‌الله» در یزد رکورد زدند

no-thumbs

فیلم سینمایی محمد رسول‌الله، ساخته مجید مجیدی که از چهارم شهریورماه در یزد اکران شده، مورد استقبال بی‌نظیر مردم این شهر قرار گرفته و تماشاگران یزدی رکورددار تماشای این فیلم هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از فارس در استان یزد سینماداران همواره از عدم استقبال یزدی‌ها از فیلم‌های سینمایی و حضور آنها در سینما گلایه داشتند اما فیلم محمد رسول‌الله (ص) و استقبال بی‌نظیر مردم یزد از این فیلم نشان داد که یزدی‌ها به دنبال فیلم‌های فاخر هستند.

فیلم اگر ارزشمند باشد، مردم یزد می‌توانند رکورددار تماشای آن در سینماهای خود باشند و محمد رسول‌الله توانست این موضوع را حداقل به دست‌اندرکاران سینماهای یزد ثابت کند.

مدیر یکی از سینماهای یزد چندی پیش در مورد استقبال مردم از فیلم محمد‌ رسول‌الله اعلام کرد: استقبال مردم از این فیلم بی‌نظیر بوده و بسیاری از مردم دو و سه باره به تماشای این فیلم آمده‌اند.

احسان شوق‌الشعرا عنوان کرد: زمان نمایش این فیلم سه ساعت است و هیچکس در طول این سه ساعت از سالن سینما خارج نمی‌شود و تماشاچیان با علاقه فیلم را دنبال کرده و حاضر نیستند حتی دقایقی از آن را از دست بدهند.

* محمد رسول‌الله فقط در یک سینمای یزد ۹۰ سانس اجرا شده است

وی با اشاره به اینکه سینما تک در سه سالن؛ این فیلم را به نمایش گذاشته است، عنوان کرد: این فیلم در مجموع روزی شش سانس اکران شد و با توجه به اینکه اکران آن از چهارم شهریورماه آغاز شد، تاکنون بیش از ۹۰ سانس اجرا شده است.

شوق‌الشعرا با بیان اینکه در برخی سانس‌های ویژه که از ۱۲ شب آغاز شده، مردم تا سه صبح نیز به تماشای این فیلم نشسته‌اند و اینها همه از علاقمندی مردم به این فیلم و موفقیت آن خبر می‌دهد.

مدیر سینما تک یزد تصریح کرد: مردم در روزهای اول از اکران این فیلم در یزد مطلع نبودند اما در همان روزهای بی‌خبری مردم نیز فقط در سه روز، ۶ میلیون فروش داشتیم که در یزد این عدد بی‌سابقه بوده است.

* محمد رسول‌الله دو ماه در یزد اکران می‌شود/ درخواست شهرستان‌های یزد برای اکران فیلم

وی یادآور شد: این فیلم در یزد دو ماه اکران خواهد شد و در روزهای پایانی اکران نیز فیلم با حضور تهیه کننده و کارگردان مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

از آنجا که شهرستان‌های استان یزد فاقد سینما هستند و اکنون تنها دو سینما در مرکز استان فعال است، مردم شهرهای اردکان، میبد، تفت، خاتم، بافق، مهریز، ابرکوه و بهاباد نیز به شدت مشتاق تماشای این فیلم هستند و امیدوارند مسئولان اداره کل ارشاد با هماهنگی با دستگاه‌های مختلف، شرایط اکران این فیلم به صورت ویژه را در شهرستان‌های استان فراهم آورند.

فیلم محمد رسول‌الله هم‌اکنون در دو سینمای موجود در مرکز استان یزد یعنی سینما تک و سینما جام جم در حال اکران است و در هر دو سینما در هر سانس از نمایش این فیلم، ظرفیت سالن‌ها تکمیل است.

این فیلم در مجموعه پردیس سینما تک در سه سالن در سانس‌های ۱۷ تا ۲۳ و در سینما جام جم نیز در دو سالن و در دو سانس ۱۸ تا ۲۰ و ۲۱ تا ۲۳ اکران می‌شود.

فیلم محمد رسول‌الله، ساخته مجید مجیدی، محصول سال ۱۳۹۳ سینمای ایران است که داستان زندگی پیامبر اسلام، حضرت محمد (ص) را روایت می‌کند.

در این فیلم علیرضا شجاع نوری، مهدی پاکدل، ساره بیات، مینا ساداتی، محسن تنابنده، داریوش فرهنگ، رعنا آزادی‌ور، حمیدرضا تاج دولت، صادق هاتفی، محمد عسگری، هدایت هاشمی، نگار عابدی، پانته‌آ مهدی‌نیا و جعفر قاسمی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بخش نظردهی بسته شده است..