شرکت دانشگاه آزاد یزددرنمایشگاه بین‌المللی صنعت نساجی

no-thumbs

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی یزد و عضو هیأت علمی دانشکده نساجی و پلیمر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یزد اولین دانشگاه آزاد و دومین دانشگاه در بین تمامی دانشگاه‌ها در سطح کشور است که اقدام به دایر کردن رشته نساجی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز ، دکتر محمد میرجلیلی از شرکت گسترده و فعال دانشگاه آزاد اسلامی در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه ، منسوجات خانگی و محصولات نساجی خبر داد.

وی گفت : هنر و صنعت نساجی استان یزد سابقه ای کهن داشته و در ادوار گذشته نساجان یزدی به خوبی درخشیده و آثار نفیس و با ارزشی را از خود به جای گذارده اند و با توجه به ویژگی های سخت کوشی صنعتگران یزدی و امکانات موجود در استان لازم بود تا حمایت های علمی نیز صورت گیرد رشته نساجی در دانشگاه آزاد اسلامی یزد همزمان با تأسیس این دانشگاه دایر شد و اکنون در ۴ مقطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دانشجویان در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

میرجلیلی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی یزد اولین دانشگاه در بین دانشگاه های آزاد سراسر کشور و دومین دانشگاه در کل کشور است که رشته نساجی را دایر و با برپایی غرفه ای فعال اقدام به ارائه توانمندی ها و قابلیت های خود کرده است.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات ، مواد اولیه ، منسوجات خانگی ، ماشینهای گلدوزی و محصولات نساجی امروز ۱۶ شهریور در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران پایان می یابد.

شرکت دانشگاه آزاد یزد در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نساجی تهران

 

بخش نظردهی بسته شده است..