۷عضو استعداد درخشان و نخبگان دردانشگاه آزاد یزد

no-thumbs

کارشناس ارشد مدیریت و کارشناس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی یزد، عضویت در این باشگاه را شامل سه مرحله عادی، استعدادهای درخشان و نخبگان تقسیم‌بندی کرد و گفت: اکنون دانشگاه آزاد اسلامی یزد دارای 3 عضو استعداد درخشان و 4 عضو نخبگان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزطاهره مسلمان یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا از مدت حضور ۱۵ ساله خود در این باشگاه خبر داد و گفت: حدود ۲ سال است که بر اساس بخشنامه و کارهای پژوهشی و بر اساس معدل، دانشجویان امتیاز لازم برای عضویت در باشگاه را به دست می‌آورند و کارهای پژوهشی شامل مقالات، طرح پژوهشی کتاب چاپ شده و تألیف شده می‌تواند هر کدام امتیازآور باشد.

این کارشناس دانشگاه آزاد اسلامی یزد در مورد کارگاه‌های برگزار شده از سوی این باشگاه اظهار کرد: تاکنون کارگاه‌های مقاله نویسی به زبان فارسی، کارگاه مقاله نویسی به زبان انگلیسی، آشنایی با نرم‌افزارهایی مانند SPSS و End note برگزار شده که هر کدام مخاطبان خاص خود را داشته‌اند.

مسلمان با توجه به شیوه‌های اطلاع‌رسانی کارگاه‌های پژوهشی باشگاه گفت: بسیاری از کارگاه‌ها را از طریق تابلو اعلانات باشگاه مستقر در ساختمان‌های آموزشی، استفاده از تابلوهای تبلیغاتی در سطح دانشگاه، ارسال پیامک به اعضاء اعلام کرده‌ایم.

وی در مورد مزایای عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: اعضای باشگاه می‌توانند از تشویقی مقالات استفاده کنند. البته این تشویقی به مقالاتی تعلق می‌گیرد که در آدرس ارائه دهنده آن نام و نشانی از دانشگاه باشد. شرکت رایگان اعضاء در کارگاه‌ها از دیگر مزایای عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان است البته شناسایی اعضاء فعال باشگاه نیز از طریق حضور منظم در کارگاه‌ها و چاپ مقاله و دیگر فعالیت‌های علمی دانشجو و یا استاد تعیین می‌شود.

بخش نظردهی بسته شده است..