هیات ارزیابی رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

در بیمارستان شاه ولی یزد تحولات مناسبی انجام شد

no-thumbs

دکتر حسینچی و هیات همراه جهت ارزیابی و بررسی زیرساخت های لازم برای اختصاص رشته های جدید علوم پزشکی، از دانشکده پزشکی علی ابن ابی طالب و بیمارستان مرحوم شاه ولی دانشگاه آزاد اسلامی یزد بازدید و از تغیرات انجام شده اخیر در بیمارستان اعلام رضایت نمودند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز در این بازدید که با همراهی دکتر اسلامی رئیس واحد یزد و دبیرهیات امنا استان و همچنین دکتر اعرافی رئیس دانشکده پزشکی و بیمارستان مرحوم شاه ولی و تعدادی از پزشکان و مدیران بیمارستان همراه بود ابتدا از فضای فیزیکی ، امکانات موجود و توانمندی های آموزشی و پژوهشی دانشکده علی ابن ابی طالب بازدید به عمل آمد.

همچنین در ادامه هیات ارزیاب با حضور در بیمارستان شاه ولی، در ابتدا اقدام به افتتاح مجموعه بازسازی شده ورودی اورژانس که مدتی در دست تعمیرات بوده است نموده، و پس از آن بخش دندان پزشکی بیمارستان را نیز افتتاح و نهایتا از بخشهای مختلف بیمارستان بازدید به عمل آوردند و سپس با حضور در دفتر مدیر بیمارستان به بررسی مسائل و ارائه راهکار جهت بازدهی و کسب نتایج بیشتر برای این مجموعه نمودند .

لازم به ذکر است پس از طرح تجمیع یک و تغییر سیستم مدیریتی بیمارستان ، تغیرات اساسی در این حوزه انجام شده است که از جمله آن بازسازی ۸۰ درصدی فضای فیزیکی و هتلینگ بیمارستان ، تجهیز و ارتقاء آزمایشگاه ، راه اندازی بخشهای زنان ، اتاق عمل ، داروخانه ،دندانپزشکی و پیوند مو می باشد .

همچنین راه اندازی بخشهای NICU  – CCU– چشم ، گوش و حلق و بینی، اندسکوپی و کلونوسکوپی نیز  از جمله فعالیت های در دست اقدام بیمارستان می باشد .    

DSC08692

بخش نظردهی بسته شده است..