نصب ۲۹ دستگاه دوربین در راه‌های استان یزد

no-thumbs

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان در تشریح عملکرد حمل و نقل جاده‌ای استان در بخش مرکز مدیریت راه‌ها، از نصب دوربین‌های نظارت تصویری و دستگاه‌های ترافیک شمار خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز  «محمدرضا بشیری» افزود: تاکنون ۲۹‌دستگاه دوربین شامل ۲۴ دستگاه دوربین‌های نظارت تصویری و ۵ دستگاه دوربین‌های پیشرفته کنترل سرعت در محورهای مواصلاتی استان نصب شده است.
وی ادامه داد: همچنین برای کنترل رفتار ترافیکی و برآورد میزان تردد، ۶۲ دستگاه ترافیک شمار الکترونیکی نیز در محورهای مواصلاتی استان در حال جمع‌آوری اطلاعات هستند.
به گفته این مسئول از دیگر اقدامات این سازمان برای مدیریت راه‌ها، ایجاد مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی است که تاکنون ۱۷ موافقت اصولی برای ساخت مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در محورهای مواصلاتی استان صادر شده است.
وی با بیان این‌که ۴ واحد از این مجتمع‌ها در حال ساخت است، ادامه داد: اجرای آسفالت راه دسترسی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی که دارای موافقت اصولی از این اداره کل هستند و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای دارند، در دستور کار قرار گرفته است.
بشیری همچنین از نوسازی ناوگان باری و مسافربری استان خبر داد و افزود: عمرناوگان مسافربری و باری استان به ترتیب ۱۳‌و‌18‌سال است که به این ترتیب ناوگان مسافربری نسبت به میانگین کشوری، یک سال جوان‌تر است.
وی از نصب تابلوهای تبلیغاتی و اختصاصی حاشیه راه‌ها برای ایمن‌سازی جاده‌ها خبر داد و افزود: تاکنون ۵۳۸۳ مترمربع تابلوی تبلیغاتی، ۱۲۰ تابلوی اختصاصی و ۲ دستگاه پل عابر پیاده در محورهای یزد-مهریز، یزد-تفت، یزد-میبد و محور کنار گذر نصب شده است. به گفته این مسئول نصب و بهره‌برداری از ۱۵تابلوی تبلیغاتی و اختصاصی در حاشیه راه‌های استان و ۴ فقره پل عابر پیاده در محورهای مواصلاتی استان در دستور کار قرار گرفته است.
بشیری همچنین از تکمیل سامانه آر.ام.جی یا برداشت اتوماتیک اطلاعات مسیر با هدف تکمیل اطلاعات جغرافیایی راه‌ها، اماکن و تاسیسات به صورت مستمر خبر داد.
وی افزود: اطلاعات جمع‌آوری شده برای به روز رسانی اطلاعات شناسنامه راه‌ها و تاسیسات جانبی به سازمان مدیریت کل راه‌های کشور ارسال می‌شود.همشهری

بخش نظردهی بسته شده است..