اجرای طرح تفکیک زباله در زارچ

no-thumbs

شهردار زارچ از اجرای طرح تفکیک زباله در این شهر خبر داد و افزود: این اقدام برای کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی و نیز بازیافت زباله‌های غیرقابل تجزیه در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از همشهری «محمدرضا حفیظی» گفت: فراخوان اجرای این طرح در مردادماه گذشته در پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اعلام شده و به زودی پیمانکار اجرای طرح در شهر انتخاب خواهد شد. وی از دیگر برنامه‌های شهرداری در حال حاضر را ساخت امتداد خیابان جمهوری تا خیابان امام خمینی(ره) اعلام کرد و افزود: لازم است مالکان اراضی در مسیر طرح، برای تعیین تکلیف اراضی به شهرداری مراجعه کنند. وی همچنین از تصمیم شهرداری برای روکش آسفالت خیابان مجلسی خبر داد و افزود: با توجه به این تصمیم از ساکنان این محدوده خواسته شده که به دریافت انشعابات اقدام کنند.
حفیظی تاکید کرد: با توجه به هزینه‌های سنگین آسفالت، شهرداری مجوز حفاری جدید در معابر تازه آسفالت شده از جمله خیابان مجلسی را صادر نخواهد کرد. وی همچنین با اشاره به توجه شهرداری به زیباسازی شهر، از جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز واقع در شهر خبر داد. شهردار زارچ گفت: متاسفانه شاهد نصب تابلوهای تبلیغاتی بدون مجوز در معابر شهر هستیم و باید جلوی این تخلف هر چه سریع‌تر گرفته شود. وی با بیان این‌که یکی از دغدغه‌های شهرداری، ساماندهی فضاهای تبلیغاتی است، ادامه داد: این اقدام برای زیباسازی شهر و ارتقای سیما و منظر شهری نیز لازم و ضروری است. حفیظی با اشاره به نصب ۳۰ تابلوی تبلیغاتی مجاز در زارچ، از همشهریان خواست با مراجعه به شهرداری از فضاهای تبلیغاتی مجاز برای تبلیغات بهره بگیرند.

بخش نظردهی بسته شده است..