واگذاری غرفه‌های میدان میوه و تره بار یزد

no-thumbs

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری یزد از واگذاری غرفه‌های میدان به متقاضیان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از  همشهری «ابوالفضل ابویی» افزود: تاکنون ۱۰۰ غرفه عرضه میوه و تره‌بار در میدان مرکزی یزد واقع در جاده کنارگذر راه‌اندازی شده و ۷۰ غرفه آن در حال بهره‌برداری است. وی ادامه داد: از ۳۰ غرفه باقیمانده ۱۷ غرفه در مالکیت شهرداری است، از این رو فراخوان مزایده این غرفه‌ها برای اجاره به میدان‌داران در دستور کار قرار گرفته است. به گفته این مسئول با توجه به مشارکت شهرداری برای اجرای این میدان میوه و تره‌بار، بقیه غرفه‌ها در مالکیت مشارکت کننده است و برخی از آنها نیز به مالکیت شخصی درآمده است.
ابویی با بیان این‌که در حال حاضر روزانه ۷۰۰ تا ۸۰۰ تن بار شامل میوه، سیفی و سبزی‌ در میدان مرکزی یزد جابجا می‌شود، گفت: میوه‌های مورد نیاز استان از تمام استان‌های کشور تامین می‌شود. وی ادامه داد: میدان مرکزی میوه و تره بار یزد در کنار تامین نیاز شهرستان یزد و بسیاری از شهرستان‌های دیگر استان از جمله تفت، ابرکوه، طبس، بافق، بهاباد، خاتم، مهریز و… نیاز شهرهای مجاور از جمله انار، رفسنجان، شهربابک و… را نیز تامین می‌کند.
به گفته وی غرفه‌های میدان مجهز به سردخانه‌های پورتال به صورت سیار است که ۲‌تا‌5‌تن ظرفیت دارند؛ همچنین سردخانه میدان برای بهره‌برداری در اختیار غرفه‌داران قرار گرفته است. وی از فعالیت ۲ باسکول برای اندازه‌گیری بار در میدان مرکزی میوه و تره بار یزد خبر داد.

بخش نظردهی بسته شده است..