احداث مرکز فرهنگی «کافه کتاب» در یزد

no-thumbs

در راستای اجرایی شدن مصوبه شورای اسلامی شهر یزد و با هدف ارتقای فرهنگ کتابخوانی عملیات احداث مرکز فرهنگی «کافه کتاب» در بلوار شهید صدوقی(ره) آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزبا توجه به اهمیت و ضرورت استفاده بهینه از املاک و اراضی شهرداری و در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات فرهنگی به شهروندان، شهرداری یزد با مشارکت بخش خصوصی اقدام به راه اندازی مرکز فرهنگی «کافه کتاب» در بلوار شهید صدوقی (ره)  نموده است.

 احداث مرکز فرهنگی «کافه کتاب» با هدف ارتقای فرهنگ کتابخوانی و با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر یزد انجام شده است.

در این قرارداد مشارکتی که به روش BOT می باشد، آورده شهرداری یزد محل احداث پروژه به متراژ تقریبی ۲۰۴ مترمربع و آورده شریک طرف قرارداد کلیه هزینه های آماده سازی ملک، خرید تجهیزات و سایر ملزومات لازم برای بهره برداری از پروژه می باشد.

عرضه کتاب های آموزشی و سرگرمی کودک و نوجوان، کتاب های لاتین و مرجع، عرضه انواع لوح فشرده آموزشی، برگزاری نشست های تخصصی در حوزه فرهنگ و هنر، برگزاری جلسات نقد فیلم و کتاب از جمله خدمات ارائه شده در این مرکز خواهد بود.

عظیمی­زاده شهردار یزد این قرارداد را در تاریخ سوم شهریور ماه سال جاری به شریک طرف قرارداد ابلاغ نمودند و به دنبال آن ملک محل احداث مرکز فرهنگی «کافه کتاب» مورخ پنجم شهریور ماه به سرمایه گذار تحویل تا نسبت به تجهیز کارگاه و شروع عملیات آماده سازی اقدام نماید.

بخش نظردهی بسته شده است..