استاندار یزد:

سیدحسینی در حوزه معاونت عمرانی موفق بوده است/عظیمی زاده ازشهرداری برود قطعا در استانداری پست می گیرد!

سیدحسینی در این جایگاهی که هست اینچنین خوب عمل کرده ولی جایگاه شورا و شهرداری جایگاهی متفاوت است که موفقیت در آن به هماهنگی و برنامه ریزی شورا برمی گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزشنیده ها حاکیست در پی مراجعه اعضای شورای شهر یزد به میرمحمدی، استاندار یزد برای جلب موافقت استاندار با استعفای سیدمحمدرضا سیدحسینی از معاونت عمرانی استانداری و انتخاب وی به عنوان شهردار یزد که این روزها به عنوان گزینه ای قوی زبانزد اعضای شورای شهر برای جایگزینی عظیمی زاده بوده، استاندار یزد گفته است: اگر جای شما بودم می رفتم عملکرد شورا و انسجام و اتحاد خودمان را بررسی می کردم، شاید اگر شورا هماهنگ بود این مسائل پیش نمی آمد.

 وی با اشاره به موفقیت سیدحسینی در حوزه معاونت عمرانی، آن را به دلیل قدرت داشتن وی دانسته و گفته است: سیدحسینی در این جایگاهی که هست اینچنین خوب عمل کرده ولی جایگاه شورا و شهرداری جایگاهی متفاوت است که موفقیت در آن به هماهنگی و برنامه ریزی شورا برمی گردد لذا اگر همین فرد به شهرداری بیاید با این وضعیتی که از شورا می دانم ممکن است دوماه هم نتوانید با او کار کنید و معلوم نیست آنجا موفق باشد.

 استاندار یزد با تاکید بر اینکه کار عمرانی به همراهی و همدلی نیاز دارد از اعضای شورای شهر خواست تا همدل و همراه باشند و به خود وشهر ضربه نزنند.

میرمحمدی با بیان اینکه من دخالتی در حوزه اختیارات شورا نمی کنم با تاکید بر بی طرفی خود در عین حال از عظیمی زاده که یکی از نیروهای فنی استانداری بوده و در دفتر فنی خوب عمل کرده است یاد کرد و گفت: اگر این نیرو از شهرداری برود قطعا در استانداری از وی به خوبی استفاده می کنیم.

 او تاکید کرد عملکرد شهردار یزد را که در سال ۹۳ رصد کرده عملکرد خوبی دانسته و به نظر می رسد مشکل در عدم هماهنگی و انسجام اعضای شورا است.

گفتنی است این دیدار روز شنبه برگزار شده و آقایان شایق، پاک نژاد و رادمنش و خانم یادگار از غایبین این جلسه بودند.منبع:سایت یزدانه

بخش نظردهی بسته شده است..