دستگیری دو نفر با ۲۶ فقره سرقت در یزد

no-thumbs

ریس پلیس آگاهی استان یزد از دستگیری دو سارق حرفه ای منازل و اعتراف متهمان به 26 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز سرهنگ 'علیرضا خالقی' گفت : ماموران دایره اول اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان یزد، دو سارق حرفه ای منازل شهر یزد را شناسایی و دستگیر و متهمان به ۲۶ فقره سرقت اعتراف

کردند.
وی افزد : متهمان که دو جوان ۱۸ و ۲۱ ساله هستند در بازجویی های خود به سرقت وسایل و لوازم منازل شهر یزد اعتراف کردند که با دستور مقام قضائی، دو سارق حرفه ای روانه زندان شدند.
در گزارش دیگر این پایگاه آمده است : فرمانده انتظامی شهرستان اردکان از دستگیری سارق سیم و کابل برق، موتور سیکلت و ساختمان های نیمه ساز در اردکان خبر داد.
سرهنگ سیدرضا صادقیان گفت : ماموران پلیس این شهرستان با انجام کار اطلاعاتی و پلیسی، موفق به شناسایی و دستگیری یک سارق حرفه ای سیم و کابل برق، موتورسیکلت و ساختمان های نیمه ساز شدند.
وی افزود : سارق دستگیر شده به هویت ع.ش ۳۰ ساله که با کارت ملی جعلی در سطح شهر تردد داشته تا کنون به چهار فقره سرقت اعتراف کرده است.
صادقیان یادآور شد : با دستور مقام قضائی، تحقیقات بیشتر و کشف سرقت های
احتمالی ادامه دارد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس ، فرمانده انتظامی یزد گفت : ماموران پلیس این استان محموله ۶۰ تنی برنج خارجی قاچاق را که توسط دو دستگاه تریلی کشنده از جنوب کشور بارگیری شده بود در ورودی یزد توقیف کردند.
سردار ایرج کاکاوند افزود : ماموران پلیس یزد شب گذشته هنگام گشت زنی در محورهای مواصلاتی
استان دو دستگاه تریلی کشنده 'ولوو' را که با ۶۰ تن برنج خارجی فاقد مجوز گمرکی از جنوب کشور عازم استان های مرکزی بودند شناسایی و متوقف کردند.
وی ضمن اشاره به دستگیری دو متهم خاطرنشان کرد : ارزش برآورد شده این محموله برنج قاچاق بیش از سه میلیارد ریال برآورد شده است.
به گفته این مسوول خودروها و محموله کشف شده جهت سیر مراحل قانونی به اداره گمرک استان منتقل شدند ، این برنج های قاچاق فاقد هر گونه مجوز گمرکی و برگ سبز جهت جابجایی بود.

 

بخش نظردهی بسته شده است..