تعرض استان یزد به مرزهای استان فارس!!

no-thumbs

امام جمعه بوانات گفت: تعرضاتی از جانب استان یزد به مرزهای شهرستان بوانات صورت گرفته اما مسئولین استانی اهمیتی نمی دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزسایت جنوب پرس نوشت:حجت الاسلام علی مدد زارع امام جمعه شهرستان بوانات در خطبه های نماز به موضوع مرزهای شهرستان با استان یزد اشاره کرد و اظهار داشت: خبرهای زیادی در خصوص تعرض استان یزد به مرزهای شهرستان شنیده شده و بارها نیز اتفاق افتاده است و قسمتی از خاک استان و شهرستان را تصرف کرده اند اما این موضوع برای مسئولین استانی بی اهمیت است و به عنوان هشدار به مسئولین سیاسی استان عرض می کنم که نسبت به این موضوع حساسیت نشان دهند و اهمال به هیچوجه پذیرفتنی نیست.

امام جمعه بوانات همچنین به افتتاح گاز دهستان سیمکان اشاره کرد و ضمن تشکر از مسئولین خواستار تسریع در نصب علمک برای این مجموع روستاها شد و افزود: این کار ارزشمند ضمن تشکر یک جمله ای لازم دارد و آن پیگیری و اصرار بر نصب علمک ها است تا ان شاء الله مردم این دهستان امسال زمستانشان را بدون دغدغه گاز آغاز کنند. همچنین طرح مهم دیگر کلنگ زنی فاز دوم گاز مزایجان بود که امیدواریم برطبق قول داده شده انجام و پیشرفت کند، ان شاء الله گاز دهستان باغ صفا نیز هرچه سریعتر شروع شود.

خطیب جمعه بوانات در جای دیگری از خطبه های نماز ضمن اشاره به سالروز شهادت شهید قدوسی به دیدار اعضای خبرگان با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در مورد خبرگان فرمودند:« مجلس خبرگان تنها مجلسی است که دو انتخاب در آن انجام می گیرد. یکی انتخاب نمایندگان مجلس خبرگان که بوسیله مردم انجام می شود و دیگری انتخاب رهبری که بوسیله مجلس خبرگان انجام می گیرد. براساس این دو انتخاب، مجلس خبرگان از یک جهت مظهر کامل مردم سالاری دینی و مردم سالاری اسلامی است و از طرف دیگر مظهر حاکمیت ارزشها و احکام اسلامی است.

براساس این گزارش حرف رساحجت الاسلام زارع با اشاره به سخنان رهبری اقتصاد مقاومتی را راه نجات شهر و کشور دانست و افزود : رهبر معظم انقلاب در این خصوص فرمودند: اگر اقتصاد مقاومتی محقق شود دیگر هیچ اهمیتی ندارد که پولی که به ایران باز می‌گردد، ۵ میلیارد دلار باشد، یا ۱۰۰ میلیارد دلار؛ البته آن مقدار پولی که از دنیا طلبکار هستیم و تاکنون به‌طور ظالمانه جلوی آن را گرفته‌اند باید مورد استفاده قرار بگیرد، اما اقتصاد مقاومتی نباید متوقف به این مسائل شود. در بیانیه پایانی اجلاس خبرگان آمده « اعضای مجلس خبرگان تاکید کردند که توافق هسته‌ای به معنای عادی شدن رابطه با آمریکا نیست.

بخش نظردهی بسته شده است..