یادواره شهدای بهاباد برگزار شد

no-thumbs

یادواره شهدای بخش مرکزی بهاباد با حضور فرماندار ، مسوولان ، خانواده های معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم در جوار گلزار شهدای روستای کریم آباد این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزفرماندار بهاباد در این یادواره با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس گفت : نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه دلاورمردی های رزمندگان اسلام و خون پاک شهدا ثابت و استوار به حیات جاودانه خود ادامه می دهد.

عباس اقبال افزود : امنیتی که جمهوری اسلامی ایران را همچون یک نگین در دریای پرتلاطم حفظ کرده همه به برکت ایثار، ازخودگذشتگی و خون شهدا است که امروز شاخ و برگ درخت تنومند نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیش از گذشته تنومندتر کرده است.
وی با اشاره به مرور وصیتنامه های شهدا اظهار کرد : دو درخواست در اکثر این وصیت نامه ها مشترک است که یکی اطاعت از ولایت فقیه و دیگری حرکت در خط اسلام ناب محمدی است.
این مسوول خاطرنشان کرد : آنچه که امروز حائز اهمیت است و باید مورد توجه همه قرار گیرد بیعت با آرمانهای شهدا و ادامه راه و مسیر آنان است که امروز از طریق خدمت صادقانه به مردم شریف میسور می شود.
به گفته اقبال ، برگزاری یادواره های شهدا نشان دهنده این است که در حقیقت شهدا نیازمند چنین مراسم هائی نیستند این ما هستیم که نیازمند اینگونه مراسمها می باشیم.
فرماندار بهاباد به سکوت برخی کشورها در پی جنایات دشمنان در سرزمینهای فلسطین ، عراق ، سوریه ، یمن و لبنان اشاره کرد و افزود : امروز وقتی مردم مظلوم و بی دفاع غزه و عراق و یمن را می کشند و آنها را بمباران می کنند صدای هیچ کدام از کشورها بیرون نمی آید و هیچ اعتراضی هم نمی کنند.
وی به جنایت گروه تکفیری داعش اشاره کرد و افزود : امروز اگر داعش را در عراق سوریه و افغانستان و یمن مشاهده می کنیم به خاطر این است که ایادی استکبار این گروه را تقویت می کنند و بر علیه مسلمانان وارد جنگ میشوند و هر جنایتی که میکنند دشمنان در آن شریک هستند.
 

منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..