احداث اولین کمپ های گردشگری در ده بالا

no-thumbs

در روستاهای هدف گردشگری ده بالا و طزرجان کمپ گردشگری احداث می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزطی بازدیدی از سوی معاون سرمایه گذاری و برنامه ریزی میراث فرهنگی یزد، معاون فرمانداری تفت و نماینده دفتر امور روستایی استانداری، جانمایی کمپ های گردشگری در روستاهای ده بالا و طزرجان صورت گیرد.

محمدرضا نصیری در این بازدید عنوان کرد: روستاهای ده بالا و طزرجان، دو روستا از مجموع ۴۴ روستای هدف گردشگری استان می باشد که در طول ایام سال شاهد بازدید تعداد کثیری از گردشگران داخل استان می باشد.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری میراث فرهنگی یزد افزود: عمده این گردشگران نیازمند استفاده از فضاهای عمومی در این دو روستا می باشد که باتوجه به حجم بالای گردشگران و محدودیتها در این روستاها؛ ضرورت ایجاد کمپ های گردشگری کاملاً محسوس می باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: به منظور پاسخ گویی به بخشی از نیاز گردشگران، عملیات احداث کمپ های مورد نظر همزمان با روز گردشگری آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: همچنین یکی از اولویت های زیرساختی برای توسعه گردشگری، ایجاد سرویس بهداشتی و کمپ های گردشگری می باشد که در این راستا همکاری های لازم فی مابین دفتر امور روستایی استانداری یزد در حال انجام است.

بخش نظردهی بسته شده است..