گزیده اخبار نمازجمعه شهرستان‌های استان یزد

no-thumbs

موضوع برجام و سخنان مقام معظم رهبری در این زمینه، واکنش به یاوه گویی های آمریکا و لزوم تقویت انسجام و وحدت میان مردم، موضوع غالب نمازجمعه های شهرستانهای استان یزد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از  خبرنگار مهر، امام جمعه موقت میبد در خطبه های این هفته نمازجمعه میبد با تاکید بر اینکه بعد از قضیه برجام، دشمنی های آمریکا با ملت ایران نه تنها کمتر نشده بلکه این دشمنی ها با ملت و نظام ما بیشتر نیز شده است، اظهار داشت: خواسته ملت ایران از دولتمردان و دستگاه دیپلماسی کشور این است که در مقابل آمریکا بایستند و به یاوه گویی های آنها پاسخ قاطع دهند.

حجت الاسلام علیرضا حسنی عنوان کرد: آمریکا در تلاش است تا بعد از موضوع برجام، در میان ملت ایران تفرقه و دو دستگی ایجاد کند اما مردم باید بصیر و دانا باشند و با پیروی از رهنمودهای رهبری، اجازه این اقدام و توطئه را به آمریکایی ها ندهند.

تنها راه نفوذ دشمن به ایران ایجاد تفرقه بین مردم است/ مردم هوشیار باشند

وی تصریح کرد: دشمن می داند که تنها راه نفوذ در ایران، ایجاد تفرقه و دو دستگی است به همین دلیل تلاش می کند در میان گروه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی نفوذ کند و خواسته های خود را از این طریق محقق کند.

حسنی خاطرنشان کرد: مردم ایران باید در چنین شرایطی با اتحاد و همدلی و همزبانی اجازه ندهند دشمن در میان آنها رخنه کنند و نیروهای مسلح نیز باید آمادگی خود را در برابر این توطئه ها حفظ کنند.

امام جمعه ابرکوه نیز در خطبه های نمازجمعه این هفته مرکز این شهرستان با اشاره به سخنان رهبری در مورد برجام اظهار داشت: در مورد سرانجام برجام، رهبری توصیه کردند که صاحب ‌نظران و کارشناسان حقوقی باید آن را بررسی کرده و درباره آن نظر بدهند و مصلحت نیست مجلس شورای اسلامی از این موضوع کنار گذاشته شود.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی همچنین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌ الانبیاء خاطرنشان کرد: ایشان بر این موضوع تاکید کردند که باید توانایی‌ها و گزینه‌ها را در مقابله با تهدیدات  افزایش داد و نقاط آسیب ‌پذیر و راه‌های نفوذ دشمن را باید شناسایی کرد و هوشیار بود که دشمن در صدد نفوذ است.

قیام ۱۷ خرداد پیام ماندگار ایستادگی و مقاومت ملت ایران بود

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز ۱۷ شهریور بیان کرد: در جریان انقلاب اسلامی، دشمن فکر می‌کرد می‌ تواند با توطئه ‌های فرسایشی، ملت ما را به سمت سردی و سستی سوق دهد اما غافل از آن بود که قیامی مانند ۱۷ شهریور،  پیام ماندگار ایستادگی و مقاومت ملت است.

حسینی افزود: از ۱۷ شهریور ۵۷ تاکنون ملت صبور و شجاع ایران اسلامی در جریان انقلاب خود نشان داده است که هیچ سستی در اراده پولادین ملت برای ادامه مسیر انقلاب راه ندارد و هر حادثه‌ای مردم را در این راه مصمم‌تر خواهد کرد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..