نمایشگاه بانکداری اسلامی در یزد گشایش یافت

no-thumbs

نمایشگاه بانکداری اسلامی به مناسبت هفته بانکداری در حاشیه مراسم عبادی سیاسی نمازجمعه مرکز استان یزد گشایش یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزنمایشگاه هفته بانکداری به منابست هفته بانکداری به همت بانک مهر اقتصاد استان یزد در حاشیه مراسم نمازجمعه گشایش یافت.

در این نمایشگاه دستاوردهای بانک‌ها در قالب لوح فشرده، بروشور، کتابچه به نمایش گذاشته شده و به سئوالات بازدیدکنندگان در موارد مختلف بانکی پاسخ داده می‌‌شود.

بانک مهر اقتصاد استان یزد در این نمایشگاه مجموعه‌ای از سخنان مراجع، اساتید دانشگاه و اساتید حوزه علمیه قم در مورد بانکداری اسلامی را گردآوری کرده است.

در این نمایشگاه همچنین غرفه پاسخگویی به سئوالات شرعی در مورد مباحث بانکی و دریافت تسهیلات مختلف برپاست و علاقمندان می‌توانند پاسخ سئوالات شرعی خود را از روحانیون و اساتید مستقر در غرفه‌ها دریافت کنند.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان یزد در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد در زمینه بانکداری اسلامی پیشرو است و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه بانکداری اسلامی، این بانک توانسته پرچمدار بانکداری اسلامی باشد.

ایوب تابانی از استقرار کمیته فقهی در این بانک خبر داد و عنوان کرد: دوره‌های آموزشی بانکداری اسلامی نیز برای کارکنان این بانک در سطح استان برگزار شده است.

منبع: فارس

بخش نظردهی بسته شده است..