ماندن یا رفتن شهردار یزد هفته آینده مشخص می شود

no-thumbs

رییس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه ماندن یا رفتن شهردار این شهر هفته آینده مشخص می شود، گفت : موضوع استعفای محمدرضا عظیمی زاده به احتمال فراوان در نشست روز شنبه آینده شورای شهر مطرح و بررسی خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمحمدرضا عظیمی زاده شهردار یزد در هفته جاری استعفای خود را به شورای اسلامی این شهر ارایه کرده است.

حجت الاسلام عباس زارع پس از انتخاب مجدد به عنوان رییس شورای شهر یزد، درباره موضوع استعفای شهردار یزد گفت : بر اساس قانون، پس از اینکه شهردار استعفای خود را به شورای شهر تحویل داد در دبیرخانه شورا به ثبت می رسد و رییس شورا حداکثر تا ۱۰ روز پس از وصول استعفا باید آن را در نشست شورای شهر مطرح کرده و در خصوص استعفا تصمیم گیری شود.
وی افزود : به احتمال فراوان موضوع استعفای شهردار یزد در نشست روز شنبه آینده شورای شهر مطرح می شود و پس از بررسی آن، اگر استعفا رای آورد برای عظیمی زاده در مسوولیت های بعدی آرزوی موفقیت می کنیم.
وی ادامه داد: در صورتی که استعفای شهردار در نشست شورای شهر یزد رای نیاورد در مسوولیت یاد شده ابقا می شود و موظف به انجام فعالیت قانونی خود به عنوان شهردار است.
رییس شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد : شهردار باید با همت و نظر بلند به دنبال برنامه ریزی ها و فعالیت های کلان باشد و امور خرد و کوچک را به نیروهای زیرمجموعه خود بسپارد.
وی تاکید کرد: مهمترین فعالیت های شهرداری جذب سرمایه گذاری ها، ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری و توجه به مسایل فرهنگی و اجتماعی است که باید مد نظر قرار گرفته و در خصوص آنها برنامه ریزی کلی انجام شود.
زارع که برای دومین سال پیاپی به ریاست چهارمین دوره شورای اسلامی شهر یزد انتخاب شد، اظهار امیدواری کرد در خدمتگزاری به مردم و بار مسوولیتی که بر دوش دارد حرمت رای نمایندگان مردم در شورای شهر را حفظ و با تلاش و کوشش، دین خود را ادا کند.
وی با یادآوری اینکه باید در یزد به فعالیت ها و پروژه های بزرگ، جذب سرمایه گذاری، فضای سبز و نشاط شهری دقت ویژه ای داشته باشیم، ادامه داد: همچنین نباید از مسایل فرهنگی غافل نباشیم، چرا که این مسایل بر همه فعالیت ها مقدم تر است.
این مسوول اضافه کرد: زمانی زندگی زیبا است که انسان از نظر روحی و روانی آرامش داشته باشد و بتواند با آرامش از آنچه دارد بهره برداری کند.

** شورای شهر، همدل و همراه با مسوولان
رییس شورای شهر یزد با اشاره به اهمیت تعامل شورای شهر با ادارات و مسوولان گفت : با توجه به نامگذاری اسلام توسط مقام معظم رهبری به عنوان 'دولت و ملت، همدلی و همزبانی' دست همکاری، همراهی و همدلی به مسوولان دراز می کنیم.
زارع افزود : امیدواریم به عنوان نمایندگان مردم در شورای شهر با ادارات دولتی بهترین همکاری را داشته باشیم و آنها نیز که قصد خدمت دارند بتوانند با تلاش خود همچون گذشته بلکه بیش از آن شورای شهر را در خدمت بهتر یاری کنند.
اعضای شورای اسلامی شهر یزد روز پنجشنبه در دویست و چهاردهمین نشست این شورا که به صورت فوق العاده برای انتخاب هیات رییسه این شورا برگزار شد، حجت اسلام عباس زارع را برای دومین سال پیاپی به ریاست چهارمین دوره شورای اسلامی شهر یزد انتخاب کردند.
در این نشست همچنین حمیده وزیری، ملیحه امینی و وحیدرضا خباززاده به ترتیب به عنوان نایب رییس، خزانه دار، سخنگو و مهدی کاشفی زاده و سید محمدرضا مدرسی نیز به ترتیب به عنوان منشی اول و دوم انتخاب شدند.

منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..